Switch
Vi är tillbaka!
Posted on 6/19/2026
LÅ-Ballers har växt fram ur askan och försöker fylla det tomrum som Filmstadens Kungar har lämnat i BuzzerBeaters community. Det gläder GM Northstream att gamla ärkerivaler såsom Brooklyn Beagles (tidigare LA Wet Nights) och BC Ronningen på nytt är med och drömmer om att hålla SBBL-bucklan.
Med nyfunnen motivation och en trupp som fortfarande inte läst scoutingrapporterna om sina motståndare går LÅ-Ballers in i en ny era. Målet är enkelt: vinna matcher, fylla läktarna och påminna resten av ligan om att gamla storheter sällan dör – de laddar bara om.
Till våra rivaler vill vi skicka en vänlig hälsning: vi är glada att ni fortfarande drömmer om bucklan. Någon måste ju jaga oss.
Northstream out