By drvefa in 72. Sezon :
Şu oyuncular bi yetişsin de, şimdilik patlayadursun yapack bişeyim yok.
|
By kartalkaan in 72. Sezon :
13-0 yapan takımdan doüru düzgün adam almayınca all -star patladı
|
By Caveman in 72. Sezon :
[quote]all-stara sadece 1 oyuncum seçilmiş o da yedekten. Daha önceki daha başarısız sezonlarda ilk 5'e bile seçilenler oluyordu. bu sezon nasıl bu şekilde olmu
|
By gockun in 72. Sezon :
all-stara sadece 1 oyuncum seçilmiş o da yedekten. Daha önceki daha başarısız sezonlarda ilk 5'e bile seçilenler oluyordu. bu sezon nasıl bu şekilde olmuş anlam
|