Biz de Mağara Adamları BK olarak yeni sezonda herkese başarılar dileriz!
Geçen sezon herhangi bir hedefimiz olmasa da kötü ve bir o kadar da enteresan (8-14 derecemiz ve artı 19 averajımızla) bir sezon geçirdik, birkaç oyuncu değişikliği yaptık ama çok büyük bir fark yaratır mı muammadayız.
Bu sezon da işleri akışına bırakıp duruma göre hareket edeceğiz gibi görünüyor, çok hamle alanımız yok ama "tanking" modunu açmak da zor geliyor açıkçası. Bekleyip göreceğiz!