BuzzerBeater Forums

Hellas - II.1 > Σεζόν 72

Σεζόν 72

Set priority
Show messages by
From: Kon
This Post:
22
331986.1
Date: 5/16/2026 3:17:51 AM
L e g e n d
II.1
Overall Posts Rated:
197197
Καλημέρα σε όλους,
Καλή σεζόν να έχουμε και να λέμε και κάνα γειά στο φόρουμ γιατί έχει καταντήσει πολύ ρουτίνα η όλη υπόθεση.
Η διάθεσή μας λίγο έχει πέσει και νομίζω ότι το chat στο φόρουμ θα μπορέσει να μας ανεβάσει.
Κατά τα λοιπά εγώ ξεκίνησα άσχημα, κατάφερα να ισορροπήσω λίγο την κατάσταση στην συνέχεια, αλλά τώρα έχω 3 εκτός έδρας ματς (φοβερή σχεδίαση αγώνων από ΒΒ) και τούρκο Κατηγορίας Ι στο ΒΒΜ,
Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι

From: Arcadian

To: Kon
This Post:
11
331986.2 in reply to 331986.1
Date: 5/20/2026 7:02:53 AM
Arcadia Guardians
III.4
Overall Posts Rated:
22
Second Team:
Arcadia Warriors
Καλησπερα, μπράβο που έκανες την αρχή!
Είδα ότι είχε ημι-ενεργο φόρουμ η κατηγορία στο παρελθόν και μου έκανε εντύπωση για ΙΙΙ.
Δεν μπήκα στον κόπο να ανοίξω τη κουβέντα όμως καθώς τις BB-κοινωνικες ανάγκες μου τις καλύπτει κυρίως το ελληνικό discord.

Η δικιά μου ομάδα με τη σειρά της μόλις ανέβηκε από τη ΙV και παρατήρησε τους μισθούς τον υπολοίπων (έχουμε ίσως τους μεγαλύτερους μισθούς μέσο όρο απ' όλες τις 3ες κατηγορίες αυτή τη στιγμή), αντί να αγοράσει παίχτες πούλησε κ όλας με αποτέλεσμα να είμαστε η χαμηλότερη ομάδα μισθολογικά και να μη κυνηγάμε κάτι παραπάνω από μια τυχερή παραμονή και αυτή αν έρθει θα έρθει με το ζόρι.

Στόχος είναι η οργανική ανάπτυξη των μικρών μας και το γέμισμα της τσέπης μας!😎

From: ALEXANDROS7

To: Kon
This Post:
11
331986.3 in reply to 331986.1
Date: 5/20/2026 1:06:36 PM
OLYMPIAKOS PIRAEUS LEGEND
II.1
Overall Posts Rated:
10851085
Έχω να γράψω στο φόρουμ αιώνες.Βασικά έχω να δω αιώνες ποστ σε φόρουμ κατηγορίας που παίζω.Και ξαφνικά.......Ηταν μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη!

Χαιρετάω όλους τους μάνατζερ της κατηγορίας και εύχομαι καλή σεζόν!

Η ομάδα μου έχει σταματήσει να το βλέπει ανταγωνιστικά από το 2020,αλλά προπονώ 2 Ελληνες μήπως και καταφέρουν να παίξουν Εθνική!

ΥΓ: Μην νομίζεις ότι έχει ξεχάσει ο Κοτίδης ότι πήγες και του έκλεψες το όνομα!χαχαχα!

From: Kon

This Post:
22
331986.4 in reply to 331986.3
Date: 5/20/2026 3:57:38 PM
L e g e n d
II.1
Overall Posts Rated:
197197
Χαχα, δεν ξεχνάει τίποτα ο φίλος μου ο Κοτίδης. Και εγώ όμως δεν ξεχνάω ότι έβαλε τους μπράβους του να μου τραυματίσουν το sf κάποτε που παλεύαμε πάλι αντίπαλοι για την άνοδο. Ευτυχώς λείπει και ο Τσιγκουνίδης, αν θυμάμαι καλά πρέπει να είμασταν κάποια στιγμή και οι τρεις στον ίδιο όμιλο. Ο Κοτίδης που είναι αρχαίος θα θυμάται καλύτερα

From: Perfect
This Post:
00
331986.5 in reply to 331986.4
Date: 6/18/2026 10:47:20 AM
The Matador
II.1
Overall Posts Rated:
1010
ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΑΣΚΟ ΑΥΤΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΙΠΟΑΤΑ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ , ΟΛΑ ΣΤΟ ΟΤΙΝΑΝΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ .

From: Kon

This Post:
00
331986.6 in reply to 331986.5
Date: 6/20/2026 2:09:37 PM
L e g e n d
II.1
Overall Posts Rated:
197197
Φίλε μου σε έπνιξε το 14άρι της ζώνης 3-2. Η 3-2 δεν σταματάει μόνο τα τρίποντα, δυσκολεύει την κυκλοφορία, δημιουργεί κακές επιλογές, και οδηγεί την επίθεση σε συγκεκριμένους παίκτες. Βάλε και τις 9 παραπάνω ασίστ (18 πόντοι) και πάει το ματσάκι. Βεβαίως πήρες και 13 παραπάνω ριμπάουντ, αλλά δυστυχώς οι κατοχές δεν μεταφράζονται σε πόντους ειδικά με αυτό το 14άρι εάν πάμε play by play πιθανότατα έχεις χάσει πολλές από τις δεύτερες επιθέσεις σου.
Ψυχραιμία φίλε μου, εδώ ο Τερέζε με DMI: 2762000 ίδρωνε να βάλει καλάθι στον Kunciunas με DMI: 157400...

From: Perfect

To: Kon
This Post:
00
331986.7 in reply to 331986.6
Date: 6/20/2026 6:26:34 PM
The Matador
II.1
Overall Posts Rated:
1010
Είμαι στο παιχνίδι απο το 2009 αυτή ξεφτίλα είναι εδώ και 5 χρόνια είναι απίστευτη . Θα το διαπιστώσεις σε λιγο κι εσυ .

From: Kon

This Post:
00
331986.8 in reply to 331986.7
Date: 6/21/2026 3:08:48 AM
L e g e n d
II.1
Overall Posts Rated:
197197
Δεν διαφωνώ μαζί σου, το παιχνίδι από απλό που ήτανε έχει γίνει πολύπλοκο.
Λίγο οι cheat codes που έχει η μηχανή, λίγο ο παράγοντας τύχη που υπάρχει πλέον, λίγο η πρόβλεψη, λίγο ή διάθεση, λίγο τόνα λίγο τάλλο, δεν μπορούμε πλέον να κοιτάμε επιφανειακά το παιχνίδι. Ούτε στο αγωνιστικό, ούτε στο οικονομικό κομμάτι.