Ok, jag menade kanske inte nödvändigtvis att Bissy måste cruncha om han möter BBB på hemmaplan, menade bara att jag tror inte Glaskulan eller nån annan kommer köra Normal i ett möte med annat SBBL-lag. Glaskulan kan väl knappast hoppas alltför mycket på slutspel. Å lär ju inte vara rädd för att komma 7a heller. 6:a å kval mot 1n, eller 5:a å inga matcher. KFUM samma sak. BBB är så gott som given som 2:a i sin serie, Cashdunkers är given segrare. Falken har väl en liten kamp om 2:a platsen, men det känns nog inte lika upphetsande som att gå till semi eller längre i cupen å sen spara ent till slutspelet. Jag misstänker att du känner dig rätt säker på att plocka tredjeplatsen i vår serie, å ECC brukar väl inte direkt gå å oroa sig för Ent.
Nåt säger mig även att Bissy går för cupguld i år.
Men då har jag inte kollat hur det ser ut med minuterna. Bissy kan iaf mönstra toppat lag utan att behöva tänka på minuter. Så han får nog anses vara mardrömsmotståndaren för er alla.
Men säg såhär då, de lag som mönsrar sina bästa lag (å alltså inte på förhand ger upp sin match) kan jag inte förstå varför de skulle spela normal istället för playoff crunch.
De lag som du säger är långt ifrån maxad stämning, om de inte hunnit maxa stämning innan all star, så tror jag knappast de går å funderar på hur de ska nå upp till 11 den närmsta veckan...