Jag länkar till den senare av dom så får du egenskaperna på svenska: (5704956).
Han ser ungefär ut som min Hugh som jag köpte in inför denna säsong. Hugh är lite bättre men två år äldre också!
Eftersom all stars lönetak verkar ligga på ungefär $ 82 580, enligt det här inlägget[message=63620.5 ], så tror jag inte att mina bästa insidekillar har så mycket mer träning i sig. Tobbe har ju $37 000. Om jag minns rätt så har deras lön ungefär dubblats varje säsong, så det borde innebära att han är nära taket.
Ojdå... Då kanske det är dax att lägga om min träning redan i uppehållet? Iofs har jag ju redan tränat lite outside denna säsong när jag satsat på
en mot en. I dag har jag två outside killar som jag skulle kunna satsa på till en början, nämnda Hugh samt en junior vid namn Fredrik.
Hur många TOs behöver man för att träna outside? Och vilken träning ska man ge dem? Man kanske kan försöka ge sina inside-killar lite outside vissa veckor? För just nu har jag bara 500 000 dollar i kassan, iofs kan jag sälja någon spelare för att få litegrann mer. Men inte mycket!
I första skedet kommer jag antagligen bara att sälja min sämste insidekille, Grönman (4604830), medan 3 stycken blir kvar för att tränas upp på jump shot, medan mina stjärnor Tobbe och Deddi blir kvar som sekundära TO, men framförallt för att laget skall bli bra.
Jag har ju tre inside-killar som är riktigt grymma tycker jag. Det var de tre som var med i U-21 samtidigt. Om jag sparar dem borde jag klara min inside kanske?
Som sagt blev jag lite intresserad av att byta träning för att bli ännu bättre överlag i laget. Hur är det i Pro A, är alla lag jämna eller är det många som bara satsar på en sak, inside eller outside?