BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread

Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman

This Post:
00
93524.91 in reply to 93524.90
Date: 6/8/2009 6:05:49 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyllä minulla on käsitys vaalihengestä ja siihen kuuluu niin kritiikin antaminen kuin saaminen. Se miten itse kukin kritiikin käsittää ja sen käsittelee on jokaisen oma asia.
Jos tulet vaalit voittamaan, niin kyllä minä tulen jatkossakin kommentoimaan ja antamaan kritiikkiä toimistasi. Eikä minua tarvitse alkaa herroittelmaan se on ihan turhaa.

From: Harrowed

This Post:
00
93524.92 in reply to 93524.90
Date: 6/8/2009 6:25:17 AM
Overall Posts Rated:
1313
Voisitko nyt sitten referoida mitkä ovat käytännössä ne sinun konkreettiset apusi joilla Suomen maajoukkue nousisi uusille tasoille? Tiedän olet selittänyt tuolla jo, että kykenet puskasta vetämään hyvin yhteen pelaavan joukkueen tunteen ja taidon yhteistoiminnalla. No voisitko selittää mitä tämä käytännössä tarkoittaa!?

Lisäksi olet selittänyt joitain hyvin hämäräperäistä maajoukkuepelaajien päihteiden ja jäätelön käytöstä sekä poneista ja koneista maajoukkueen tulevassa logossa. Siis MITÄH!? Siis mitenkä ne edes liittyvät asiaan?

This Post:
00
93524.93 in reply to 93524.90
Date: 6/8/2009 7:01:26 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Panulle yksi kysymys,kun pelaajien taidot kumminkin ovat "numeroita" ja niitä yhteen laskemalla(käsittämättömiä kaavoja mistä minulla ei ole aavistustakaan) saadaan arvosanat hyökkäyksille ja puolustuksille,Muut valmentaja ehdokkaat ovat ottamassa tietysti arvosanoiltaan parhaita miehiä joukkueeseen+muutamia target pelaajia, minulla jäi hieman epäselväksi millaisia ovat nämä "joukkuepelaajat" jotka pelaavat hyvin yhteen??
Vai onko sinulla jotain salaista sisäpiirin tietoa pelimoottorin toiminnasta joka nostaa nämä symppikset aivan uudella tasolle :)
Valitettavasti minua et ole onnistunut vakuuttamaan ja ääneni menee toisaalle,mutta väkisinkin suupielet ylöspäin nousevat kun juttujasi lukee olit sitten tosissasi tai et.

-EW-

This Post:
00
93524.94 in reply to 93524.93
Date: 6/8/2009 7:23:27 AM
Overall Posts Rated:
2626
Erittäin hienoa nähdä, että keskustelu on taas herännyt henkiin hetken hiljaisuuden jälkeen. Voisin tuoda taas hieman omia näkemyksiäni ja ajatuksiani mukaan soppaan, kun tosiasiahan on se, että tuleva pestin saaja tulee olemaan itselleni todella tärkeä keskustelu kumppani.
Olen saanut hieman tietoa näistä jo keskusteluisa esiintyneistä "puskasta vedettävistä taikureista" ja täytyy myöntää, että kaveri on kyllä tehnyt kotiläksynsä (minulle julkituodut kaverit ovat kyllä olleet jo aikanaan esillä pelaajia eri maajoukkue tehtäviin valittaessa, mutta erinäisistä syistä jääneet rannalle).

No heiman pohdintaa ja kysymyksen poikasta kaikille ehdokkaille, miten näette U21-joukkueen roolin? Onko U21-joukkue oma projektinsa vain tuleeko nuorten pelaajien kehityksessä ottaa jo huomioon aikuisten joukkueen tulevat tarpeet muutaman vuoden viiveellä?
Kysymys on myös siitä, että tulisiko U21-joukkueen vapauttaa taidoiltaan ylivertainen pelaaja aikuisten joukkueen käyttöön vaikka ikänsä puolesta hän mahtuisikin vielä U21-joukkueeseen?

Tässä nyt muutama viimehetken pohdintaa kaipaava asia omalta kohdaltani

-Oldtimer-

From: zafman

This Post:
00
93524.95 in reply to 93524.94
Date: 6/8/2009 7:38:26 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No heiman pohdintaa ja kysymyksen poikasta kaikille ehdokkaille, miten näette U21-joukkueen roolin?
U21 on tärkeä kasvualusta matkalla tasapainoista ja iskukykyisintä maajoukkuetta. Itseä ainakin motivoi treenaamaan ja sitoutumaan maajoukkueisiin, jos omia pelaajia sieltä löytyy.

Onko U21-joukkue oma projektinsa vain tuleeko nuorten pelaajien kehityksessä ottaa jo huomioon aikuisten joukkueen tulevat tarpeet muutaman vuoden viiveellä?
Kyllä lähtökohta on se, että U21 tuottaa tarpeisiin sopivia pelaajia. Alussa se tarve on enemmän U21 puolella ja pelaajan vanhetessa alkaa myös maajoukkueen tarve tulemaan esiin. Parin puolustusspesialistien kehittämistä jo 18v alkaen olisi minun toiveissani.

Kysymys on myös siitä, että tulisiko U21-joukkueen vapauttaa taidoiltaan ylivertainen pelaaja aikuisten joukkueen käyttöön vaikka ikänsä puolesta hän mahtuisikin vielä U21-joukkueeseen?
En usko että yksi mies niin isoa parannusta tuo jollekin alueelle, että hänet välttämättä tarvisi nostaa aikaisemmin junnuista maajoukkueeseen. Kyseessä on kuitenkin enemmän neuvottelukysymys siitä, että tarviiko maajoukkue sitä kuinka kipeästi vai pärjääkö ilmankin.

From: jarkjoke

This Post:
00
93524.96 in reply to 93524.82
Date: 6/8/2009 8:09:41 AM
Overall Posts Rated:
22

Ja jos sit ihan asiaakin. Eipä nuo panu93 pelilliset näytöt kovin kaksisia ole

njoo tulenpä hämmentään kans soppaa. Eipä maajoukkuepesteihin ennenkään meriittien mukaan ole valittu. Pieni piiri vallassa on istunut. Sikäli mikäli uudet tuulet kiehtoo. Panu olisi todellinen jokeri vaikken miehen näytöistä olekaan vakuuttunut, oiva jatkumo maajoukkuetoiminnalle :)

From: ietu

This Post:
00
93524.97 in reply to 93524.96
Date: 6/8/2009 8:44:41 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Kyllä tuo mestiksessä pysyminen/nouseminen on jo ihan kova meriitti minun arvoasteikolla, toisin kuin kolmosessa oleminen.

Kyllä itsekkin olen sitä mieltä että panu olisi todellakin Jokeri maajoukkueen peräsimeen, mutta ainakin näitten juttujen perusteella ei hänestä siihen ole.
("Päihteitä ei suositella, mutta on ok jos pelaa kuten MINÄ haluan. Jädee saa syödä tauolla kuhan ei hassuttele liikaa sokerihumalassa.") en sitten tiedä että miten läskiks kaveri on heittänyt tässä mutta kyllä muitten asiallinen linja on itselleni tärkeämpi kuin viihtyvyys.

Last edited by ietu at 6/8/2009 8:45:24 AM

From: hoo-cee

To: ietu
This Post:
00
93524.98 in reply to 93524.97
Date: 6/8/2009 9:15:54 AM
Overall Posts Rated:
106106
Kyllä tuo mestiksessä pysyminen/nouseminen on jo ihan kova meriitti minun arvoasteikolla, toisin kuin kolmosessa oleminen.

Henkilökohtaista kokemusta asiasta omaavana itse en tuota ihan tajuttomasti arvosta.

kyllä muitten asiallinen linja on itselleni tärkeämpi kuin viihtyvyys.

Jotain tylsää jorinaa ei jaksa kuunnella; zafmanilla tuli jo yksi viesti, jolla saisi vähän säpinää tänne foorumeille. Eniten itseäni on kuitenkin häirinnyt maajoukkueessa joko tiedotuksen niukkuus tai sen kuivakkuus. Ei tässä mitään runoilijoita tarvitse olla, mutta panu ainakin hoitaa kirjoittamispuolen oikein mainiosti. :)

Ja ilmeisesti oldtimerin mukaan on kotiläksytkin tehty sillä suunnalla, joten aina vain parempi.

PS. Mä haluun Suomen maajoukkuelogoon ponin!!

From: Pleksi

This Post:
00
93524.99 in reply to 93524.94
Date: 6/8/2009 9:17:27 AM
Trauma Basket
III.7
Overall Posts Rated:
2828
kaikille ehdokkaille, miten näette U21-joukkueen roolin?
U21-maajoukkue on erittäin tärkeä maajoukkueen kannalta, sillä U21-maajoukkueeseen pitäisi ottaa potentiaaliset tulevaisuuden maajoukkuepelaajat mukaan.

Onko U21-joukkue oma projektinsa vain tuleeko nuorten pelaajien kehityksessä ottaa jo huomioon aikuisten joukkueen tulevat tarpeet muutaman vuoden viiveellä?

On ja ei. U21-joukkueella tärkeää on niin oma pärjääminen sekä mahdolliset tulevien maajoukkuepelaajien treenauttaminen. Toki pelaajien kehitys on managereista kiinni, mutta monet ovat varmasti otettuja siitä että oma pelaaja saa mahdollisuuden edustaa U21- ja mahdollisesti myös aikuisten maajoukkuettakin. Tällöin keskittyminen vain yhden paikan treeniin on maajoukkueiden puolesta erittäin hyödyllistä, mutta siitä saattaa joukkue, jossa pelaaja pelaa, kärsiä. Tarkoitushan on saada maajoukkueiden toiminta toimimaan hyvässä yhteisymmärryksessä, eikä vain toista joukkuetta ajatellen.

tulisiko U21-joukkueen vapauttaa taidoiltaan ylivertainen pelaaja aikuisten joukkueen käyttöön vaikka ikänsä puolesta hän mahtuisikin vielä U21-joukkueeseen?
En näe tuota tarpeellisena, ellei maajoukkue kärsi juuri sen paikan pelaajien suuresta loukkaantumis ongelmasta. U21-joukkueella tulee olla pelaajia, joilla se voi pärjätä eikä sen pidä antaa pelaajia pois ennen kuin on pakko.

-Pleksi-

This Post:
00
93524.100 in reply to 93524.93
Date: 6/8/2009 2:36:35 PM
Overall Posts Rated:
11
Kiva että kysyt ! Nämä joukkuepelaajat ovat niitä herroja, joiden arvosanat hipovat parhaimmistoa tai ovat juuri parhaat mutta käsitteeseen kuuluu myös oma näkemykseni siitä mitä taitoa joukkueelta puuttuu ja näin täydennän sitä ottamalla hieman tuntemattoman miehen ns. "kaarnalaivasatamasta", jolla on huikea taito sillä osa-alueella joka joukkueella ei ole niin perfekto.

Valitettavasti peliroottorista minulla ei ole mitään lisätietoa, vaikka se tietysti hieno asia olisikin !

Noh toivottavasti äänestät sellaista ehdokasta jota ns. "rakastat" eli tee oma "myheart vote" !

Pikkupuheesta kiittäen, panu93

From: panu93

This Post:
00
93524.101 in reply to 93524.94
Date: 6/8/2009 2:48:22 PM
Overall Posts Rated:
11
No heiman pohdintaa ja kysymyksen poikasta kaikille ehdokkaille, miten näette U21-joukkueen roolin? Onko U21-joukkue oma projektinsa vain tuleeko nuorten pelaajien kehityksessä ottaa jo huomioon aikuisten joukkueen tulevat tarpeet muutaman vuoden viiveellä?

Noniin, päästiin yhteen lempiaiheistani. U21-joukkueen rooli on elintärkeä maajoukkueelle, sillä siellä nuoret pelaajat saavat kasvaa rauhassa muutaman vuoden ennenkuin pääsevät miesten laatikkoon. Mielestäni U21-joukkue ei ole oma projekti vaan sen pitää toimia täydellisessä harmoniassa maajoukkueen kanssa. Ei MITÄÄN kitkaa. Tosiasiahan on se että nuorten maajoukkueistahan ne supertähdet nousevat maajoukkueisiin, joten yhteys pitää olla huippuluokkaa. Minun periaatteeni olisi se, että U21 ja MJ ovat sama asia ! Ne ovat vain ns. "erisolu". Esimerkkinä junakin on vain yksi juna vaikka siihen kuuluu niin lipunmyyntivaunuja kuin vaunuja joissa ei (valitettavasti) myydä lippuja.

Näin päästään viimeiseen kysymykseen. Tämä on lempparini ! Vaikka alle 21v pelaaja mahtuisi taitojen puolesta MJ:hin hän pelaa ehdottomasti edelleen nuorissa. Nuorten menestystä pitää ajatella yhtälailla kuin maajoukkueenkin. Ei MITÄÄN muttia. Ei kannata pilata tulevaa supertähteä hätiköidyillä ratkaisuilla.

Hienoista kysymyksistä kiittäen, panu93

Advertisement