Minulla se ei sitten onni käy, että pääsisin Betonin kanssa samaan sarjaan nauttimaan analyyseista. Nytkin lähdin sopivasti alta pois juuri kun Maestro saapui. Ehkä vielä joskus.
Itse jatkan tuolla, missä kaikki keskustelu kai käydään Discordin puolella.
Ymmärrän hyvin, itsekin odotellut samaa "vain" reilut 15 kautta!
Mutta veikkaan, että kukaan tämän sarjan joukkueista ei pistä lainkaan pahakseen jos tulet "huudelleeksi viereisiin pöytiin" eli siirryt sitten sinne keskustelemaan missä sitä keskustelua nyt on... ja sitähän monesti on ainakin siellä, missä Betoni on, joten siinäkin mielessä kerrankin kävi itsellä lykky sarjaan putkahtaneiden joukkueiden osalta. :)
Aikamoista, että SM-Koriksenkin foorumi on hiljentynyt noin radikaalisti... siitäkin huolimatta, että toistan itseäni (ja että jotkut ovat tästä kanssani eri mieltä) niin on kyllä todella sääli, että keskustelu häviää discordiin (tai mihinkään muualle) täältä foorumeilta mihin se mun mielestä ilman muuta kuuluu. Foorumikeskustelut jos jotkin ovat (oman kotikasvatettu joukkue-pelistrategiani lisäksi) omiaan pitämään pelin itselleni mielenkiintoisena ja vähintään pienessä määrin toivotun sosiaalisenakin..