BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Voorstellen
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
NT - Samenvatting / Evaluatie
2
Brabant Federatie
2
NT - Halve Finale
66
Hulpprogramma
3
Playoffs seizoen 4
14
NT - Kwartfinale
22
Playoffs
2
opstelling
6
NT - Hongarije
63
Training
13
[NT] Richtlijnen per positie!
6
Champions of Champions-De BIG...
11
prive - league
3
Newbie hiero
63
In de top van III of onderin I...
2
NT - Panama
8
shooting guard
2
Voorstellen
12
Beker finales
46
Trainen???
5
<
>
Favorite Folders
Voorstellen
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
GM-Rijswijker (2)
Dionysos (1)
Tesse (1)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
GM-Rijswijker
To:
Tesse
This Post:
0
21656.9
in reply to
21656.8
Date: 4/6/2008 3:28:58 PM
Overall Posts Rated:
2
Hmm probeer een verklaring te vinden van je Cruesli afficionado..;p
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
GM-Rijswijker
This Post:
0
21656.10
in reply to
21656.9
Date: 4/7/2008 3:25:29 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539
Second Team:
The Milk
In de periode dat ik de naam voor het eerst gebruikte (nu zo'n 7 jaar geleden bij het spel planetarion) at ik het als ontbijt, na school, rond 5 uur en voor het slapen gaan. Met melk uiteraard!
Op een gegeven moment ben ik hier maar mee gestopt omdat 89 kilo toch wat veel was. Maar de liefde voor Cruesli is altijd gebleven
.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
Dionysos
This Post:
0
21656.11
in reply to
21656.10
Date: 4/7/2008 9:37:53 AM
Overall Posts Rated:
36
En nog een BB'er stelt zich voor!
Ben een liefhebber van manager spelen als Hattrick en Buzzerbeater. Speel daarnaast nog enkele, meer statische, manager games, maar vindt het tijdstechnisch inmiddels wel mooi zo!
Heb een voorliefde voor basketball en in het bijzonder NBA en NCAA (mis de final straks niet) waarmee mijn focus op Hattrick (team Foxie1) iets wat is afgenomen de laatste tijd.
Ik waardeer de communicatie van de actieve BB'ers zeer en in het bijzonder van onze bondscoaches (Rijswijker en PatjeBono). Ik realiseer me dat mijn eigen bijdrage beperkt is, hoewel ik wel dagelijks 'in game' te vinden ben.
Ik ben senior manager bij een international consultancy firm, en had het genoegen tot voor kort in California, USA, te wonen. Ik heb me daar destijds aangemeld voor BB, maar had al geanticipeerd op mijn terugkomst, na drie jaar, naar Nederland. Het voordeel dat ik destijds had, is dat de transfermarkt voor mij veel beter was te gebruiken aangezien het aanmerkelijk 'stiller' was wanneer het nacht was in Europa. Helaas heb ik mijn 'daytrading' activiteiten bij aankomst in Nederland direct stop moeten zetten.....en dat is wel te zien aan mijn 'transferhistory'.
Ik speel het spel voor de langere termijn en zie dus wel waar ik me uiteindelijk kan handhaven. Tegen diverse zeer actieven (traders) kan ik simpelweg niet op. Voor nu veel game plezier en alles wat erbij komt.
Cheers,
Gelis aka Dionysos
Mark Unread
Ignore User
From:
GM-Rijswijker
To:
Tesse
This Post:
0
21656.12
in reply to
21656.11
Date: 4/7/2008 10:20:05 AM
Overall Posts Rated:
2
@Tesse; ook ik was een tijdje Planetarion aan het verkennen maar begreep er niets van. IRC en zo en afgesproken tijden om een andere Galaxy aan te vallen. Voor mij teveel verplichtingen. Helaas niet te combineren met de rest van mijn leven. Maar ineens kwam BB in mijn leven..;p
@Dionysos
Ik kwam je toen wel eens tegen in de vroege uren. Op dat moment was ik in Azie voor mijn werk en probeerde ik ook gebruik te maken van de inactieve momenten in BB. ;p
En ik ben ook liefhebber van NBA en NCAA. Ben nu ook mee aan het doen in Buzzerbeater NCAA challenge; sta nu 8ste van de 106 deelnemers. Niet slecht voor een overseas coach..;p
PS vanwaar die CT tegen mij afgelopen zaterdag, heheheh
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images