BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread

Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman

This Post:
00
93524.82 in reply to 93524.78
Date: 6/7/2009 3:50:48 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Löytyykö esim zafmanilta tai Pleksilta vastaavia näyttöjä kirjallisista tuotoksista kuin panu93:lta joka varmasti toisi väriä maajoukkueen peräsimeen mikäli herran aktiivisuus pysyisi pestin sattuessakin samanlaisena?

SUPERIA, nyt tuee sellaista kamaa että ei ole Suomen keskustelupalstoilla moista nähty. Meitsillä on koko korttipakka ässiä takataskusta, josta saadaan sellainen LeBron show maajoukkueeseen, että pelaa vaikka käsillä seisten paremmin kuin vanhojen pierujen joukkue. Kaveri laittaa sellaiset pyörreklaanit halliin että vaateet lähteet katsojilta. Ja sitten myydään niille mertsentaissii niin pipona, että tulot meneet katosta läpi. Lopuksi sama kaveri vetää helikopterilla SELLAISET temput, että vastustaja on täysin lyöty. Sitä voisi kutsua sellaiseksi "black man monsteriksi".

sanatulvastaan valittaen zafman

Ja jos sit ihan asiaakin. Eipä nuo panu93 pelilliset näytöt kovin kaksisia ole ja uskon että ihmiset mielummin lukevat asia tekstiä tuollaisen höpöttelyn sijaan

From: hoo-cee

This Post:
00
93524.84 in reply to 93524.82
Date: 6/7/2009 4:14:47 PM
Overall Posts Rated:
106106
SUPERIA, nyt tuee sellaista kamaa että ei ole Suomen keskustelupalstoilla moista nähty. Meitsillä on koko korttipakka ässiä takataskusta, josta saadaan sellainen LeBron show maajoukkueeseen, että pelaa vaikka käsillä seisten paremmin kuin vanhojen pierujen joukkue. Kaveri laittaa sellaiset pyörreklaanit halliin että vaateet lähteet katsojilta. Ja sitten myydään niille mertsentaissii niin pipona, että tulot meneet katosta läpi. Lopuksi sama kaveri vetää helikopterilla SELLAISET temput, että vastustaja on täysin lyöty. Sitä voisi kutsua sellaiseksi "black man monsteriksi".

sanatulvastaan valittaen zafman

Ehkä mun sittenkin pitää äänestää sua... :)

From: laraque

This Post:
00
93524.85 in reply to 93524.82
Date: 6/7/2009 4:31:10 PM
Overall Posts Rated:
11
Aika naurettavaa alkaa pilkkaamaan kilpakumppaneita ;) kun pelkää ettei itse voittaisikaan.

This Post:
00
93524.86 in reply to 93524.85
Date: 6/7/2009 4:33:49 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kerro ihmeessä kuinka pilkkaan? hoo-cee kysyi ja minä vastasin

edit: ja kyllä huomasin hymiön

Last edited by zafman at 6/7/2009 4:35:17 PM

From: laraque

This Post:
00
93524.87 in reply to 93524.86
Date: 6/7/2009 5:38:28 PM
Overall Posts Rated:
11
Aivan täysin naurettavaa spekuloida panu93:sen pelitaitoja. Olet selvästi kateellinen hänelle. Herää jo pahvi.

This Post:
00
93524.89 in reply to 93524.87
Date: 6/8/2009 1:03:16 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Aivan täysin naurettavaa spekuloida panu93:sen pelitaitoja. Olet selvästi kateellinen hänelle. Herää jo pahvi.

Käsittääkseni minulla on ihan yhtäläinen oikeus mieilipiteeseen kuin sinullakin. Jos tulkitset tuollaisen asian kateellisuudeksi, niin ole hyvä vaan. Perustan mielipiteeni puhtaasti noihin joukkuehistorian kautta katsomaan tilastoon ja otteluihin, jossa on taivalta taitettu kolmosdivarissa ja käväisten nelosen kautta takaisin kolmoseen.

Kritiikki otetaan vastaan ja sitä pitääkin antaa. Kiitos siitä.

From: panu93

This Post:
00
93524.90 in reply to 93524.89
Date: 6/8/2009 5:57:45 AM
Overall Posts Rated:
11
Noniin keskustelu on heränny henkiin. Hieno asia. Kuitenkin nämä viimeiset tekstinpätkät ovat olleet jopa paniikinomaista pilkkausta. Eikö Herra zafmanilla ole minkäänlaista käsitystä vaalihengestä tai edes ihmisarvon kunnioittamisesta? Törkeää alkaa kiinnittämään huomiota tässä vaiheessa vaaleja muiden ns. "puutteisiin" kun voisi vain tuoda omia hyviä asioita esille.

On kiirinyt korviini etten olisi tosissani mukana vaaleissa. TÄYTTÄ PASKAA. Olen hommassa niin täysillä mukana kun mahrollista. En minä muuten kirjoittelisi ja tarkkailisi foorumeita, maajoukkueita ja sekä muita ehdokkaita näin tarkkaan mitä teen nyt. Haluaisin todella tämän homman ja uskon että pystyisin tekemään OMAT ratkaisuni niin hyvin että Suomi joukkueena paranisi. HUOM. joukkueena.

Luotan tässä hommassa itseeni kuin peruskallioon ja toivon että myös rakkaat äänestäjät huomaisivat sen. Mun termi tolle on ehtottomasti "love your choose".

Puheenvuorosta täpinöissään kiittäen, panu93

This Post:
00
93524.91 in reply to 93524.90
Date: 6/8/2009 6:05:49 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyllä minulla on käsitys vaalihengestä ja siihen kuuluu niin kritiikin antaminen kuin saaminen. Se miten itse kukin kritiikin käsittää ja sen käsittelee on jokaisen oma asia.
Jos tulet vaalit voittamaan, niin kyllä minä tulen jatkossakin kommentoimaan ja antamaan kritiikkiä toimistasi. Eikä minua tarvitse alkaa herroittelmaan se on ihan turhaa.

From: Harrowed

This Post:
00
93524.92 in reply to 93524.90
Date: 6/8/2009 6:25:17 AM
Overall Posts Rated:
1313
Voisitko nyt sitten referoida mitkä ovat käytännössä ne sinun konkreettiset apusi joilla Suomen maajoukkue nousisi uusille tasoille? Tiedän olet selittänyt tuolla jo, että kykenet puskasta vetämään hyvin yhteen pelaavan joukkueen tunteen ja taidon yhteistoiminnalla. No voisitko selittää mitä tämä käytännössä tarkoittaa!?

Lisäksi olet selittänyt joitain hyvin hämäräperäistä maajoukkuepelaajien päihteiden ja jäätelön käytöstä sekä poneista ja koneista maajoukkueen tulevassa logossa. Siis MITÄH!? Siis mitenkä ne edes liittyvät asiaan?

Advertisement