Vi får se, jag hade full pott förra omg medan du o Chris hade 4 rätt vardera... o nu är det inte många matcher kvar att tippa :)
.
SBK - GBG
Det blir en riktigt tuff match, Chris lyckades på ngt sätt lura DL för slutspels-transfer och förstärkte laget för att kunna utmana oss. Imponerande betyg i förra matchen men kan de göra om samma sak på bortaplan? Oturen grinade oss i ansiktet förra slutspelet, det är dags att vi ist har flytet med oss och då vinner vi komfortabelt, har vi otur kanske vi bara vinner med ett par poäng!
.
BB - Mosq
Oviss match helt klart, Mosq är riktigt starka är de coachar rätt... men jag tror att BB med hjälp av ent och hemmaplan tar detta, men det lär bli en riktigt jämn o spännande match!
.
SAM - HAM
Sam sparade sig i första matchen, kanske ett väldigt smart drag för att ha hög ent när det blir avgörande... men jag tror tyvärr inte de går så långt. Ham må vara enkla att läsa men laget presterar helt okej när stjärnorna har bra form och en Wedlind i stark form är svår att stå emot.
.
ÄBBF - Spånga
Ett fullsatsande ÄBBF mot ett Spånga som prioriterar träning och ent-samlande kan väl bara sluta på ett sätt? Jag tror båda lagen hoppas på en 3:e match så då borde ju logiskt ÄBBF vinna. Frågan är bara om Älvsbacka också väljer att ladda ent... och om de då verkligen har chans ikväll!
.
.
Lycka till ikväll!