Passar också på att tippa kvällens matcher :
SBK-Torp
SBK tar hem det här, annars kommer de gråta...
GBG-SS
Jag tror också att GBG tar det här, men jag tror de gör det ganska så lätt...
BB-HH
Jag måste ju säga att HH är det lag som imponerat mest på mig den här säsongen, kommer inte ihåg vart jag tippade dem men tror inte det var som contender... Jag tror dock att Björx fixar det här, men tror det blir en roligare match än de båda i Big.
A-Torp-Mosq
Matchen kommer nog bjuda på bra underhållning. Jag tippar A-Torp som segrare men det är mest för att inte sluta med samma tippning som Sku88an.
HBK-Samlaget
HBK är kanske inte bot, men ägarlös är man utan tvekan, så jag hoppas verkligen att samlaget tar det här. Vore trist om det skulle sluta med att de klarar sig kvar länge nog att missa botrensning och vi får spela med ett lag mindre under nästa säsong...
Spånga-ÄBBF
Tror det här blir tufft för oss, men det finns inte att åka ut. Älvsbacka slog oss i serien, men nu är det vår tur. De flesta lag kör väl ganska sällan med det optimala laget. Det är ju hela tiden en avvägning, jag tappade några matcher jag trodde jag skulle vinna och gav bort några som jag trodde jag skulle ha råd att skänka, men se det gick inte i slutändan.
/Mannen