Passar på att tippa kvällens matcher också:
SBK-Torp
Klart vi vinner!
GBG-SS
Det ska bli riktigt spännande att se om GBG kan hålla tillbaka SSs starka skytte... men Air ser överlag lite starkare ut och vinner nog ikväll, fast det kommer nog bli jämnt!
BB-HH
BB tar nog hem det här ganska komfortabelt... jag tror inte HH har mkt att sätta emot på bortaplan.
A-Torp-Mosq
Jo jag väljer nog att satsa mina pengar på Mosq, coachningen är lite sisådär från evils sida men nu i slutspelet tror jag han lyckas pressa ut max av sitt lag och då kommer A-torp få kämpa rejält för att ta hem matchen. Men detta är la den öppnaste matchen idag.
HBK-Samlaget
HBK är inte bot än vilket innebär att dom kommer spela med Wedlind på rätt pos, det kan bli riktigt tufft för samlaget att stoppa, men helt chanslösa är de verkligen inte!
Spånga-ÄBBF
Ska vi till slut få se vad Spånga faktiskt kan prestera? Mannens kommentarer antyder ju det iaf... jag trodde ju Spånga skulle vara topplag men spelar man inte med optimalt lag så är det tufft i denna serie. Vill Spånga stanna i tvåan så ska de kunna göra det också, men jag tror detta går till 3 matcher för ÄBBF kan prestera fint.
Rättning av serietips kommer så småningom, kanske ikväll om jag får tiden :)