TV-sopimuksen verran joutuu palkkoja maksamaan jok.tap., joten turhaahan niitä rahoja tilillä lepuuttaa.. Etenkin tosiaan jos botit vastassa ja voi pelata voitosta voittoon ts. täydelle areenalle. Mutta juu, turhia neuvoja taitaa olla, koska nämä kaikki sinulla varmasti jo tiedossakin.
Tekemisesi vaikuttaa sen verran järkevältä ja osaavalta, että en oikeasti pitäisi mahdottomana, että nouset ennen minua. Mun joukkue ei oikein ole saanut resursseja kerättyä, vaikka olen sitä luonnollisesti yrittänyt. Toki areena alkaa olemaan suht OK ja siihen voi seuraavaksi panostaa nousubonuksen mutta muuten vaaditaan vielä aika monta kolikkoa, että nousu olisi millään tapaa järkevää... Jos et aloita jonkun huippu talentin treenaamista, niin uskoisin sinulla olevan tarvittavat resurssit hyvinkin pian kasassa.
Toivottavasti motivaatiota riittää ja jos et tähän lohkoon sattuisi nousemaan takaisin, niin kohdataan ylempänä. Ai että... Tuli samalla ikävä niitä oikeita vääntöjä ABB:n kanssa... Näihin tunnelmiin...