Liga e PlayOff: O menu obxectivo na II.3 nun prinicpio era a permanencia, pero creo que podo cambialo polo de meterme nos PO e despois xa veremolo que pasa. Na miña division hay rivales moi duros, coma en case que todalas II, asi que vai ser complicado.
Copa: A copa certamente non he unha prioridade para min, pasarei as rondas que poda, pero non pensa sacrificar ningun partido ligueiro por pasar unha ronda de copa.
Galiza Cup: Pois como non, repetir o exito da pasada tempada, asi que volver a gañala.
Seleccións: Pois eu formo parte do staff da U21, asi que terei que estar bastante o dia :P, a ver se chegamos o mundial, como imos botar de menos a Mir :( . E a ver que fai a Ñ co novo seleccionador que ten moi dificil igualar o feito polo anterior staff. Tamen teño un internacional U21 filipino, que tou adestrando.
Economía: Polo de agora a miña economia esta bastante saneada, grazas en parte o meu pabellon, pero inda me teño que mover polo mercado, para buscar un ultimo reforzo.
Adestramento: Eu tamen sigo co entreno de exteriroes.
Obxectivos extra: Tentar subir na Liga Privada da BBmasters que entrei por primera vez esta tempadae inda estou en IV