BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread

Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93524.69 in reply to 93524.66
Date: 6/6/2009 3:34:27 AM
Overall Posts Rated:
587587
Kysymys ehdokkaille:
hanurit
Henrik Deathman
mihkali
Mr Riihes
Muukkonen
panu93
Pleksi
Teuvo Piiras
vaaja
zafman

Miten arvioisit kisaajia? Ketä äänestäisit, jos et olisi itse mukana vaaleissa?

This Post:
00
93524.70 in reply to 93524.69
Date: 6/6/2009 5:17:41 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Vastaus on aika yksinkertainen. Pleksi on ainoa noista joka on edes avannut suutaan järkevästi ja asioita perustellen. panu93:lla kyllä suu liikkuu, mutta ulos tulee jotain ihmeellistä eikä perusteltuja vastauksia.

This Post:
00
93524.71 in reply to 93524.70
Date: 6/6/2009 5:29:21 AM
Overall Posts Rated:
1313
Eikös trollaus ole tuolla keskustelualueen säännöissä (39945.1) kielletyksi mainittu?
Myös Suomen joukkueen arvot tulisivat muuttumaan. Päihteitä ei suositella, mutta on ok jos pelaa kuten MINÄ haluan. Jädee saa syödä tauolla kuhan ei hassuttele liikaa sokerihumalassa. Rakastan poneja ja sitki suomen maajoukkueen logokin tulisi LUULTAVASTI muuttumaan, en kerro kuitenkaan miten.

Voiko tuon kommentin jälkeen kukaan sanoa, että panu93 ei olisi trolli? Olisi mukavaa jos tämä keskustelu saataisiin vähän muille urille...

Joo, eli zafmanillehan tässä on ääni menossa. Kyllä Pleksikin on järkevää tekstiä suoltanut mutta vähän liian vähän ja vähän liian harvoin. Vielä on tietysti aikaa korjata asia...

Last edited by Harrowed at 6/6/2009 5:29:48 AM

This Post:
00
93524.72 in reply to 93524.70
Date: 6/6/2009 5:32:25 AM
Overall Posts Rated:
2626
Ensimmäinen pudotuskierros on siis käyty ja jatkoon pääsi vielä yllättävän monta osanottajaa (jatkoon on tainnut riittää 2 ääntä).

No asiaan, seurattuani tässä keskusteluja ehdokkaiden välillä ja keskusteltuani myös suoraan muutamien ehdokkaiden kanssa BB-mailin välityksellä en näe kuin kolme ehdokasta joilla olisi edellytykset hoitaa tuleva pesti.
U21-joukkueen valmentajana sekä pitkään pelissä mukana olleena olen päätynyt antamaan tukeni joko Zafmanile tai Pleksille keskinäisten muutamien ajatusten vaihdon pohjalta. Minulle valmentajan valinnassa painavat eniten valmentajan näkemykset U21 joukkueen tukeminen ja yhteistyö pelaajien kehittämisessä. Vain nämä kaksi valmentajaa ovat saaneet minut vakuuttumaan, että heidän kanssaan yhteityö tulisi toimimaan kitkattomasti ja samalla myös heidän peli filosofiansa tuntuu tukevan omaa käsitystäni menestyvän joukkueen luomisessa.

Toivotan onnea kaikille vielä mukana oleville ehdokkaille ja toivottavasti saamme joukkueen peräsimeen kaverin, joka vie meidän taas askeleen eteenpäin.

-Oldtimer-

This Post:
00
93524.73 in reply to 93524.69
Date: 6/6/2009 6:16:44 AM
Trauma Basket
III.7
Overall Posts Rated:
2828
Your Message
Paras vaihtoehto jäljellä olevista pelaajista, jos en olisi mukana olisi ehdottomasti Zafman. Hän on ainoa, joka on saanut asiansa selkeästi perille ja on vakuuttanut olemuksellaan. Jos en itse voita niin toivon todella sen voittajan olevan Zafman.

-Pleksi-

From: panu93

This Post:
00
93524.74 in reply to 93524.73
Date: 6/6/2009 7:26:00 AM
Overall Posts Rated:
11

Mallikas kysymys, ehdottomasti ! Olen yrittänyt etsiä mahdollisimman monta varteenotettavaa ehdokasta, mutta yksinkertaisesti zafman ja Pleksi on ainoat keitä äänestäisin jos en olisin itse mukana. Kokemus tuo kuitenkin rauhallisuutta ja sehän on WALTTIA. Suomen joukkueelle tekisi kutaa aktiivinen, muutoshaluinen ja VAHVASTIkantaaottava karismaattinen manatseri, sillä muutostahan tähän hommaan esim. tiedottamiseen ehdottomasti tarvitaan.

Lopuksi yksi teeseistäni uudelleen: Jokainen äänestäköön siis omana yksilönä ja tehköön omasta mielestään huippuratkaisun. Mun termi sille on "Myheart vote".

Puheenvuorosta kiittäen ja kumartaen(niiaten), panu93

This Post:
00
93524.75 in reply to 93524.68
Date: 6/6/2009 1:01:35 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
onko mahdollista saada tietää että kuinka moni äänesti ensimmäisellä kierroksella?

This Post:
00
93524.76 in reply to 93524.75
Date: 6/6/2009 6:09:17 PM
Overall Posts Rated:
587587
Ei ole mahdollista.

This Post:
00
93524.77 in reply to 93524.76
Date: 6/7/2009 12:13:04 PM
Overall Posts Rated:
2626
Onkos vaalit jo käyty, ehdokkaat kuolleet, nettilinjat katkaistu vai ovatko kaikki ehdokkaat todellakin antaneet itsestään kaiken irti, eli olikos tämä sitten todellakin kolmen kauppa? Täytyy kyllä sanoa, että vaaliväittelyt ovat olleet mielestäni todella aneemiset, kun muistelen edellisiä vaaleja, joissa kysymyksiä on sadellut ja valmentajaehdokkaat ovat antaneet epätoivoisia vastauksiaan ja koettaneet kalastella äänestäjiä puolelleen.
Tämän hetkisen tilanteen perusteella taitaa olla aika selkeätä kuka tullee olemaan uusi maajoukkue luotsi vai onko jollain ehdokkaalla vielä jotain mielipiteitä? Mielipiteet saavat puolestani olla omia tai varastettuja, mutta keskustelua olisi aika mukavaa saada aikaiseksi...

No tuloksia odotellessa...

-Oldtimer-

Last edited by oldtimer at 6/7/2009 12:14:05 PM

This Post:
00
93524.78 in reply to 93524.77
Date: 6/7/2009 12:20:26 PM
Overall Posts Rated:
106106
Jos niitä kysymyksiä oikein toivotaan, niin kokeillaan:

Löytyykö esim zafmanilta tai Pleksilta vastaavia näyttöjä kirjallisista tuotoksista kuin panu93:lta joka varmasti toisi väriä maajoukkueen peräsimeen mikäli herran aktiivisuus pysyisi pestin sattuessakin samanlaisena?

Toisaalta nyt on panu93 ollut myös jo vähän aikaa hiljaa - onko syytä huolestua?

Ja löytyykö esim panu93 vastaavia pelillisiä näyttöjä kuin Pleksiltä (tippuminen alempaan sarjaan lähes ylivoimaisella materiaalilla) tai zafmanilta ("leikitään että mua ei kiinnosta - jos tipun niin voin syyttää motivaatiota enkä taitojen puutetta")?

Sanotaanko vielä, että näistä kolmesta yllämainitusta ehdokkaasta panu93 on ainoa, jota hc-team ei ole milloinkaan pystynyt voittamaan!! Sen sijaan Pomppu on voitettu 3/4 ja Rauma 2/4 kertaa!!

Message deleted
Advertisement