Nu ska vi inte vara sådana och håna.... Visste och hade ju känslan att lottningen inte skulle bli gynnsam för oss i nästa runda. Tråkigt... Kan vi verkligen rå på bissy, eller är det lika bra att inte ens ge det ett försök?
Dina chanser är onekligen dåliga. Jag cruncha mot bissy när jag log i tvåan med bättre lag än det du har och torska. Hade kanonbra stämning också inför matchen så allt var maxat. Ska dock erkännas att hans lag var mycket starkare då än det är idag. Idag är han tvungen gambla lite i cupen så kan mycket väl ställa upp med ett lag som du kan slå med crunch. Du har väl inte så mycket att torska med crunch då du har tid att bygga tillbaks stämningen om du åker ut.
För egen del skrev jag i matchchatten att jag hoppades på 1N och det fick jag. Har jag riktig tur blir han bot på måndag. Dock får jag möta hans starkaste lag så antagligen finns det enklare motstånd.
Min match enda mötet mellan SBBL lag. Oväntat nog inget riktigt möte mellan tungviktare i åttondelen om man nu bortser från min egna match där 1N ju inte längre är så stark. Blir han bot får han sina bästa center som SG och SF som C så gör ju laget ännu svagare men ingen enkel match trots allt men kan man inte vänta sig i åttondelsfinal. Får se om man vågar sig på TDL ...