Låter ju bra! Bara dags att avancera då :p
Tränar du trippla pos eller alternerar du med SG o SF på träningspos?
Började med SG/SF men har bytt till PG/SG nu. En av de jag tränar är U21-landslagsmannen Molling som är SF med rätt beskedliga inside skills medan övriga knappast kan användas till annat än PG/SG även om Hultfeldt har best position SF.
Misstänker att jag la ner träningen för Santilcheri och Kazenas lite väl tidigt då det verkar som man ska kunna köra ½-1 säsong ytterligare med deras löner och potential men nu har jag istället minst allstar på de fem spelarna jag tränar (Rakthai, Yuzuak, Palomino, Hultfeldt och Molling). Till hur hög ålder tränar eller har du planerat att träna dina spelare? Tycker inte det vid 21 års ålder saktat ner så mycket i ökningen men förstår mer och mer att det kan vara värt ha lite högre kapacitet på spelarna när man köper in dem. Speciellt att undvika inept eller liknande i outside defense som Hultfeldt hade.
Har aldrig försökt trippla positionerna utan alltid kört två positioner. Blir ju så trist med en enda position även om jag misstänker att det är bästa strategin.