Liga Ascenso, quedar primeiro da conferencia, e consegui o tan desexado ascenso agora que parece que por fin non teño super equipos na division, ainda que iso esta por ver.
Copa , Facer o que se poida pero tampouco poñendo todo a carne o espeto, digamos que pra min e a terceira competicion.
Galiza Cup, dobre obxetivo, pasar a fase final e se non ir a por todas na cunca dos labregos.
Seleccions, Gañarlle a Chile en Riazor o 27 de decembro e que Xamaica clasifiquese pra o Mundial do 2010
Economia, Seguir igual de pobre pero sen chegar moi apurado o final de ano, o meu presuposto estes anos oscilou entre 200.000-300.000 pero sempre hai na recamara un xogador polo que sacar cartiños.
Adestramento, mellorar o meu xogo exterior e tamen un pouquiño os tiros libres que traenme polo camiño da amargura
Obxetivo Extra, esto igual e espumear moito pero e gañar todolos partidos para subir xa seguro polas botificacions, pero para iso hai que xogar moitos partidos en relaxado e con moitas rotacions e creo que non teño unha plantilla tan boa para conseguilo, pero imolo tentar, so quedan 20.