BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Mínim salarial

Mínim salarial

Set priority
Show messages by
This Post:
00
327436.7 in reply to 327436.6
Date: 6/15/2025 5:53:25 PM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
141141
Second Team:
Sertor II
No cal ser un geni de les matemàtiques. Amb els tres primers sous ja està per sobre del mínim salarial que tinc jo a III

This Post:
11
327436.10 in reply to 327436.8
Date: 6/16/2025 2:02:59 PM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
446446
Second Team:
Vaeros CB
Gràcies! Era per saber si hi havia cap sistema/web extern tipus els que hi havia pel hattrick que et permetés analitzar coses fàcilment.

Amb el Buzzer Manager, sí. Tot i que no pots anar a espiar altres lligues.

T'ho recomano no només per càlcul de salaris, sino també per preus d'entrades al pavelló i construcció de localitats, i veure el límit potencial d'un jugador.

This Post:
00
327436.12 in reply to 327436.11
Date: 6/16/2025 3:59:57 PM
Madremanya CB
III.7
Overall Posts Rated:
446446
Second Team:
Vaeros CB
No es pot canviar el filtre des del navegador perquè és una crida interna, però sí que és veritat que igual que com faig amb la Copa Catalunya d'estirar la info dels partits, també es podria fer amb altres lligues. L'únic que hauria de veure quina informació se'n podria arribar a extreure

Message deleted
This Post:
00
327436.14 in reply to 327436.1
Date: 6/17/2025 4:42:16 PM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
122122
Bones!

1.- Jo aporto el meu granet d'arena, el meu mínim salarial és: $ 84 248

2.- Utilitzar la web de BM és bàsic en aquest joc, si es vol competir mínimament: https://www.buzzer-manager.com/

3.- Jo si no soc el primer a triar en el draft, no gastaria punts, suficient difícil és treure algun de profit, com perquè te'l prenguin...

4.- Jo baixaria un punt de potencial el filtre, jo sempre que he buscat MVP els he trobat molt cars. Per mi els més senzills de fitxar són els JF i SE, a més a més a menys que siguin jugadors supertops, ja pots fer jugadors titulars de III o fins i tot II amb aquests potencials.

5.- Jo recomanaria entrenador nivell 4 i entrenador de juvenils nivell 4, en aquest joc l'entrenament no dona gaire profit econòmic, i tenint en compte que l'entrenador de nivell 5 cobra el doble que el de nivell 4, jo apostaria pel de 4 (més el de juvenils només quan tinguin 18 i 19 anys, després al carrer lògicament).

6.- He vist que tens bastants jugadors en venda, jo ficaria a la venda la resta dels que cobren més de 10k, si estàs en números vermells aprofitaria les primeres temporades a IV per estalviar... a més a més, s'està a punt de tancar el mercat de PlayOffs, si no vens els que tens, els ficaria a la venda a la meitat de preu... sinó, amb el sou que tenen, en unes poques setmanes se't menjaran la economía... :/

Salut i sort!

Advertisement