BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread

Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: panu93
This Post:
00
93524.55 in reply to 93524.3
Date: 6/5/2009 4:29:31 PM
Overall Posts Rated:
11
Mitä maajoukkueessa tulisi muuttumaan?

Yksinkertainen kysymys, mutta on vaikeahko vastattava, kerrassaan !

Maajoukkueeseen satamaan tulisi niinkuin olette jo varmasti kuulleet muutama "kaarnalaivasta" nouseva tuntematon lupaus ! Lupaukset löydän tunteen ja taidon yhteistoiminnalla.

Kasaisin maajoukkueen entistä valmentajaa HUOMATTAVASTI viksummin. En ottaisi parhaita vaan ne ketkä sopeutuvat, rakastavat ja puolustavat kiilusilmäisesti myös omaa koria. Tykkään isolukuisista numeroista ja tiedän että suurin osa teistäkin tykkää, ja se tulee näkymään Suomen otteluiden tuloksissa, katsojamäärissä sekä fanituotteteiden myynnissä.

Myös Suomen joukkueen arvot tulisivat muuttumaan. Päihteitä ei suositella, mutta on ok jos pelaa kuten MINÄ haluan. Jädee saa syödä tauolla kuhan ei hassuttele liikaa sokerihumalassa. Rakastan poneja ja sitki suomen maajoukkueen logokin tulisi LUULTAVASTI muuttumaan, en kerro kuitenkaan miten.

Siinä muuta asia, mitä tekisin kenties toisin !

Kiitos huultenavausvuorostani, panu93

From: ietu

This Post:
00
93524.56 in reply to 93524.55
Date: 6/5/2009 4:46:54 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
En ottaisi parhaita vaan ne ketkä sopeutuvat, rakastavat ja puolustavat kiilusilmäisesti myös omaa koria. Tykkään isolukuisista numeroista ja tiedän että suurin osa teistäkin tykkää, ja se tulee näkymään Suomen otteluiden tuloksissa

Eli pelityylisi tulisi olemaan ainoastaan puolustava?
--Päihteitä ei suositella, mutta on ok jos pelaa kuten MINÄ haluan. Jädee saa syödä tauolla kuhan ei hassuttele liikaa sokerihumalassa. Rakastan poneja...

voisitko kertoa mitä tällä pyrit sanomaan muille ihmisille, tai edes joku joka tajuaa tästä jotain niin voitteko kertoa minulle.

To: ietu
This Post:
00
93524.57 in reply to 93524.56
Date: 6/5/2009 6:06:29 PM
Overall Posts Rated:
11
Eli pelityylisi tulisi olemaan ainoastaan puolustava?

Mistä niin päättelet? Hyvä herra, vaikka puolustetaan intohimoisesti ei se tarkoita sitä etteikö myös hyökätä intohimoisesti. Minun joukkueeni pelaavat aina puolustuksen kautta. Mun termi tälle on "defending is attacking".

Loppuun kysymys johon vain harvat valmentajat osaavat oikeasti vastata. Miksi joukkueet puolustavat? Siksi, että he saisivat pallon ja pääsevät tekemään koreja.

Tuossa siis niille minun peli-identiteetti jotka eivät minuun ole vielä päässeet tutustumaan.

Puheenvuorosta ja ennen kaikkea jokaisesta äänestä kiittäen, MJ-valmentajaehdokas PANU93

From: hoo-cee

This Post:
00
93524.58 in reply to 93524.55
Date: 6/5/2009 6:11:07 PM
Overall Posts Rated:
106106
Rakastan poneja ja sitki suomen maajoukkueen logokin tulisi LUULTAVASTI muuttumaan, en kerro kuitenkaan miten.

Kerro ihmeessä miten - hyvällä vastauksella siihen voit vaikka saada yhden ääneen lisää..!

This Post:
00
93524.59 in reply to 93524.58
Date: 6/5/2009 6:22:47 PM
Overall Posts Rated:
11
Kerro ihmeessä miten - hyvällä vastauksella siihen voit vaikka saada yhden ääneen lisää..!

Noh sanotaanko näin että vaikka vaalisalaisuus on vaalisalaisuus niin silti kaikki on suhteellista. Olen päättänyt kertoa miten logo muuttuu.

Ensinnäkin logon taustaväri olisi = Suomen armahin lippu. Taustan päälle tulisi vaalea kaunis koni(tai poni) jolla on koripallo suussa ja se tokaisee samalla: "meil on pelitapa kunnossa ja kumi on hieno elementti". Näin suomen vanhahtava ruma "susimaskotti" vaihtuisi uudenraikkaaseen poniin.

Toivottavasti tämä vakuutti sinut !

Kiittäen suunvuorosta, panu93

Last edited by panu93 at 6/5/2009 6:23:11 PM

From: Pleksi

This Post:
00
93524.60 in reply to 93524.55
Date: 6/5/2009 6:39:34 PM
Trauma Basket
III.7
Overall Posts Rated:
2828
Kasaisin maajoukkueen entistä valmentajaa HUOMATTAVASTI viksummin. En ottaisi parhaita vaan ne ketkä sopeutuvat, rakastavat ja puolustavat kiilusilmäisesti myös omaa koria. Tykkään isolukuisista numeroista ja tiedän että suurin osa teistäkin tykkää, ja se tulee näkymään Suomen otteluiden tuloksissa, katsojamäärissä sekä fanituotteteiden myynnissä.
Jos nyt meinaat kasata joukkueen puolustuksen varaan miten aijot saada peleistä suuri lukuisia? Sillä jos puolustat loistavasti silloin pelistä ei todennäköisesti tule kovin suuri lukuista. Eikä niitä pisteitä pelkällä puolustuksella tehdä. Joukkueella pitää olla tasapaino puolustuksen ja hyökkäyksen välillä eikä saa keskittyä liikaa vain toiseen. Toki pärjäähän pelkästään toisella taidolla heikoimpia vastustajia vastaan, mutta entä sitten kun vastaan asettuukin jokin suur maa, kuten Espanja, joka pystyy pelaamaan loistavat arvosanat niin hyökkäyksessä kuin puolustuksessa?

Mielestäni maajoukkueen pelaajien tulee olla monipuolisia taidoiltaa eikä vain osata yhtä asiaa. Ja juuri parhaat pelaajathan kuuluvat maajoukkueeseen. Eihän paras tarkoita aina sitä suuri palkkaisinta, vaan paras on se joka on oikein kehitetty.

Rakastan poneja ja sitki suomen maajoukkueen logokin tulisi LUULTAVASTI muuttumaan, en kerro kuitenkaan miten.
Tuo tuskin on mitenkään ihmeellistä, koska maajoukkueellammehan ei ole vielä logoa.

-Pleksi

This Post:
00
93524.61 in reply to 93524.60
Date: 6/5/2009 6:53:46 PM
Overall Posts Rated:
11
Noniin, äsköistä kirjoittamaani jälleen lainaten: Hyvä herra, vaikka puolustetaan intohimoisesti ei se tarkoita sitä etteikö myös hyökätä intohimoisesti. Minun joukkueeni pelaavat aina puolustuksen kautta. Mun termi tälle on "defending is attacking".

Herra Pleksi me olemme eri mieltä asioista, ja hyvä ystävä... se on hieno asia ! Suomen kansa saa erilaisia vaihtoehtoja mistä valita mies ns. "ruoriin". Olemme nimittäin siinä eri mieltä että maajoukkue koostuu ainoastaan parhaista. Sanon nyt vain EI PIDÄ PAIKKAANSA. Maajoukkueessa pelaavat ne pelaajat jotka sopivat MINUN pelityyliini ja ovat lisäksi erittäinkin nokkelia kentällä(suurisydämmisiä).

Logojupakasta: Suomen logonhan kaikki tietävät. Se on se sama "paskasusi". Herra NaiCou ei ole vain "jaksanut" laittaa sitä ESILLE.

This Post:
00
93524.62 in reply to 93524.61
Date: 6/5/2009 7:25:02 PM
Overall Posts Rated:
106106
Mun termi tälle on "defending is attacking".

Kummista saisi tehtyä paksumman kirjan: Tamin prinsiipeistä vai panun prinsiipeistä? Löytyykö sinulta lisääkin näitä, esim gaymanshipin tai peli-identiteetin saralta?

Jos sinut valittaisiin maajoukkuevalmentajaksi, niin olisitko pestisi aikana täällä foorumeilla yhtä aktiivinen kuin nyt vaalien aikaan?

This Post:
11
93524.63 in reply to 93524.62
Date: 6/5/2009 7:31:40 PM
Overall Posts Rated:
11
Kiva kun kysyit. Joku osaa olla ystävällinenkin.

Asiaan. Kyllähän minulta näitä satoja löytyy, vihkoon laitan ylös kun oivallan uusia faktoja tästä hienosta lajista. Niitä sitten tänne lappaan heti vain ku aiheeseen liittyy tai kysytään.

Jos minut valittaisiin, niin voisi sanoa että peto on irti. Olen erittäin motivoitunut muutenkin mutta jos Suomen ruori annetaan käsiini niin kuka tietää kuinka innoissani täällä kirjoittelisinkaan faktoja, lehdistötiedotteita, hupeja jne. Olisin foorumeilla aktiivisempi kuin nyt sillä MJ-valmentajanhan pitää olla aina tarkkana. Yrittäisin olla täydellinen "isä" pelaajilleni.

Kiitos kysymästä hoo-cee ! , panu93

This Post:
00
93524.64 in reply to 93524.63
Date: 6/5/2009 7:38:24 PM
Overall Posts Rated:
106106
Loistavaa! Kaikella kunnioituksella vanhoja ja nykyisiä maajoukkuevalmentajia kohtaan, niin Suomen maajoukkueet kyllä tarvitsisivat tiedotukseen paljon lisää aktiivisuutta, intoa, pilkettä silmäkulmaan ja viihdettä!

This Post:
00
93524.65 in reply to 93524.64
Date: 6/5/2009 7:41:00 PM
Overall Posts Rated:
11
Kiva kuulla ! Jokainen äänestäköön siis omana yksilönä ja tehköön omasta mielestään huippuratkaisun.

panu93 puhui loppuun.

Advertisement