Hehe, jag gick bara efter lönerna, pos och ålder... han är ju lite starkare än övriga 2 men det kändes fortfarande som om han har alldeles för låg lön för att platsa som 21-åring.
Nej ngn Lausevic är det väl tveksamt om vi får se igen, men förhoppningsvis kan Öhrborn spela okej som PG... han har ju runt 10 i PG-egenskaperna och nu ser det ut som om han får full skytte-träning
Rosenér kommer bli oerhört nyttig nästa säs antar jag!
Att Molling fått chansen och att Håkansson blir backup nästa match igen (och troligen resten av säsongen) trots att han endast är 19 år säger mycket om hur klent det i mitt tycke är på den positionen. Finns likvärdiga alternativ som Molling som är 20 år så kommer bli mycket bättre nästa säsong när bl.a. Åhlströmskas två SG/SF finns att välja bland. Alldeles utmärkta som tidiga 21 men sent under en säsong är de inte tillräckligt bra.
Öhrborn har poppat 1 i JS, 1 i JR, 2 i OS och 1 i stamina denna säsongen. 4 pops är rätt normalt för en 20-årig spelare under en säsong tror jag. 5-6 pops är det normala om man tränar två positioner under en 12 veckors period och denna säsong har ju inte pågått mer än 8-9 veckor.