BuzzerBeater Forums

BB België > Help onze U21 ploeg ;-)

Help onze U21 ploeg ;-)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
48358.47 in reply to 48358.46
Date: 9/15/2008 4:21:29 AM
Overall Posts Rated:
00
dan wordt deze persoon enkel en alleen verkozen omwille van zijn populariteit...
geen goeie zaak zou ik zo zeggen

Dat ga je altijd het geval hebben. Er wordt gestemd op iemand omdat hij in eerste klasse speelt, terwijl die mss ook al 10 seizoenen het spel speelt en tactiek niet zo super is. Er wordt gestemd op mensen omdat ze een mooie nickname hebben. Er wordt gestemd omdat ze in dezelfde federatie zitten, ...

Verkiezingen winnen hangt voor een groot deel af van uw populariteit. Ik moet de eerste nog tegen komen, die onbekend was en toch de verkiezingen won.

This Post:
00
48358.48 in reply to 48358.47
Date: 9/25/2008 8:43:51 AM
Overall Posts Rated:
506506
Ik moet de eerste nog tegen komen, die onbekend was en toch de verkiezingen won.

lekkerdingzonderstring.

This Post:
00
48358.49 in reply to 48358.47
Date: 10/21/2008 11:02:53 AM
Overall Posts Rated:
00
Verkiezingen winnen heeft tegenwoordig vaak niets meer te maken met kunnen zoals voorheen gezegd. Ik zal waarschijnlijk de verkiezingen niet winnen omdat niemand mij kent en omdat ik niet in een federatie zit. Maar daarom kan ik nog wel het juiste tactisch inzicht hebben om matchen te winnen.

De volgende verkiezing moeten we dus goed nadenken alvorens te stemmen, de naam of de reeks waarin hij speelt mag geen aanleiding zijn tot aanstelling van U21 coach.
Je moet kijken naar zijn inzet, zijn kunnen en zijn mogelijkheid tot investeren van tijd voor onze U21.

Laurens

This Post:
00
48358.50 in reply to 48358.49
Date: 10/21/2008 1:25:39 PM
Overall Posts Rated:
00
Je moet kijken naar zijn inzet, zijn kunnen en zijn mogelijkheid tot investeren van tijd voor onze U21.

En hoe ga je dat doen? Ik win al mijn wedstrijden in IVde klasse, maar maakt mij dit een goede manager. Of is iemand die in Iste klasse speelt, per definitie, sowieso een goede manager? Verder kan ik ook wel verkondigen dat ik veel inzet heb + veel tijd, maar wie gaat dat controleren?

This Post:
00
48358.51 in reply to 48358.50
Date: 10/21/2008 1:50:46 PM
Overall Posts Rated:
00
Dit is inderdaad een probleem. Maar niet iedereen in eerste klasse is daarom een goede manager. Dit spel is nog niet vergevorderd. Mensen die vroeg begonnen zijn hebben gewoon veel voorsprong en kunnen daarom in een hoge klasse zitten.

Om te kunnen controleren zou je zoiets moeten kunnen zien als log ins en gem. log in tijd. Ik ken manager spellen (hattrick) waar je iemand zijn log ins kan controleren. En het is inderdaad moeilijk om uitspraken te doen over goed management, we zullen moeten samenwerken met alle BB gebruikers om oplossingen te zoeken en updates uit te zoeken die extra info over sommige managers aan het licht brengt.

This Post:
00
48358.52 in reply to 48358.51
Date: 10/22/2008 9:31:28 AM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
wat mij betreft zijn er wel puntjes waarop ik een eventuele kandidaat-U21 of -NT manager zou durven beoordelen.
zo kan je bv rekening houden met:

- heeft de manager een speech?
- hoe reageert hij op de diverse vragen? geeft hij doordachte en gefundeerde antwoorden?
- hoe doet hij het in zijn reeks? blijft hij steevast onderaan zijn reeks hangen... of maakt hij vorderingen?
- heeft hij een super-ploeg en bakt hij er niks van of weet hij net met een mindere ploeg dat ietsje meer eruit te halen?
- is hij actief op de forums? kan een hint zijn hoe open hij staat voor info, contact en suggesties van de gemeenschap en hoe intens hij met het spelletje bezig is...

in ieder geval... mijn stem zal wel overdacht zijn en niet willekeurig...

This Post:
00
48358.53 in reply to 48358.52
Date: 10/22/2008 10:23:58 AM
Overall Posts Rated:
9696
wat mij betreft zijn er wel puntjes waarop ik een eventuele kandidaat-U21 of -NT manager zou durven beoordelen.
zo kan je bv rekening houden met:

- heeft de manager een speech?
- hoe reageert hij op de diverse vragen? geeft hij doordachte en gefundeerde antwoorden?
- hoe doet hij het in zijn reeks? blijft hij steevast onderaan zijn reeks hangen... of maakt hij vorderingen?
- heeft hij een super-ploeg en bakt hij er niks van of weet hij net met een mindere ploeg dat ietsje meer eruit te halen?
- is hij actief op de forums? kan een hint zijn hoe open hij staat voor info, contact en suggesties van de gemeenschap en hoe intens hij met het spelletje bezig is...

in ieder geval... mijn stem zal wel overdacht zijn en niet willekeurig...

ik kan het niet beter zeggen. ;)

Jammer genoeg leest ge grote hoop van Belgische users nooit op het forum, en hebben zij weinig waardevolle info om hun stem op te baseren. Daarvan is de grote hoop waarschijnlijk niet eens geinteresseert in wie het wordt, en stemmen ze gewoon op een leuk naampje...
Niet leuk, maar wel realiteit.

Ik denk dat het niet slecht zou zijn om onder de forumgebruikers een blok te vormen. Normaal worden de stemmen van forumgebruikers verdeeld onder de forumdeelnemers waardoor de kansen om te winnen tegen een 'speciaal' naampje klein worden.

Ik stel dus voor dat iemand vooraf een soort verkiezing organiseert op het forum zelf voor de forumkandidaten. (bvb 1 of 2 weken voor de eigenlijke verkiezingen)
De winnaar ervan stelt zich dan kandidaat, en alle forumgebruikers stemmen er dan op. De kans dat die dan uiteindelijk wint is dan veel groter.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
48358.54 in reply to 48358.53
Date: 10/22/2008 10:59:29 AM
Overall Posts Rated:
33
Da vind ik ni zo'n slecht plan =D
Ik zal volgende keer nog 's voor de running gaan..
Wss win ik weer ni
Mrjaaa, kan altijd proberen hé =D

This Post:
00
48358.55 in reply to 48358.53
Date: 10/22/2008 2:04:37 PM
Overall Posts Rated:
00
En voor het gewone NT misschien ook ineens; ben niet helemaal zeker of ik het nog ga blijven doen. Het spel op zich boeit me niet meer zo, het NT gebeuren wel, maar langs de andere kant zou het misschien een beetje stom zijn om te blijven spelen puur voor het NT?

Ik moet er nog eens goed over nadenken, maar ik zal het zeker op tijd weten te zeggen!

This Post:
00
48358.56 in reply to 48358.55
Date: 10/23/2008 2:52:27 AM
Overall Posts Rated:
9696
enige specifieke reden?

tax op inkomsten, nieuw personeelssysteem,... ?

of gewoon op uitgekeken. Te weinig veranderingen misschien?

deze info kan nuttig zijn voor de toekomst en voor eventuele reacties die ik soms schrijf in de GM forums.

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik van plan was volgend seizoen me niet meer op te geven als hulpcoach, niet omdat het me niet interesseert, maar omdat ik niet de tijd heb om dit fatsoenlijk te doen. Hiermee ook mijn excuses dat ik u enkel info gaf wanneer ge er zelf achter vroeg, ik wou dat ik meer voor u had kunnen doen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
48358.57 in reply to 48358.53
Date: 10/23/2008 5:15:19 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik stel dus voor dat iemand vooraf een soort verkiezing organiseert op het forum zelf voor de forumkandidaten. (bvb 1 of 2 weken voor de eigenlijke verkiezingen)
De winnaar ervan stelt zich dan kandidaat, en alle forumgebruikers stemmen er dan op. De kans dat die dan uiteindelijk wint is dan veel groter.

Of nog:

Wij verkiezen de beste kandidaat. Daarop verandert deze kandidaat zijn naam in de meest sexy naam die we kunnen bedenken... en hopla: iederéén stemt erop!!!
;-)

Advertisement