wat mij betreft zijn er wel puntjes waarop ik een eventuele kandidaat-U21 of -NT manager zou durven beoordelen.
zo kan je bv rekening houden met:
- heeft de manager een speech?
- hoe reageert hij op de diverse vragen? geeft hij doordachte en gefundeerde antwoorden?
- hoe doet hij het in zijn reeks? blijft hij steevast onderaan zijn reeks hangen... of maakt hij vorderingen?
- heeft hij een super-ploeg en bakt hij er niks van of weet hij net met een mindere ploeg dat ietsje meer eruit te halen?
- is hij actief op de forums? kan een hint zijn hoe open hij staat voor info, contact en suggesties van de gemeenschap en hoe intens hij met het spelletje bezig is...
in ieder geval... mijn stem zal wel overdacht zijn en niet willekeurig...
ik kan het niet beter zeggen. ;)
Jammer genoeg leest ge grote hoop van Belgische users nooit op het forum, en hebben zij weinig waardevolle info om hun stem op te baseren. Daarvan is de grote hoop waarschijnlijk niet eens geinteresseert in wie het wordt, en stemmen ze gewoon op een leuk naampje...
Niet leuk, maar wel realiteit.
Ik denk dat het niet slecht zou zijn om onder de forumgebruikers een blok te vormen. Normaal worden de stemmen van forumgebruikers verdeeld onder de forumdeelnemers waardoor de kansen om te winnen tegen een 'speciaal' naampje klein worden.
Ik stel dus voor dat iemand vooraf een soort verkiezing organiseert op het forum zelf voor de forumkandidaten. (bvb 1 of 2 weken voor de eigenlijke verkiezingen)
De winnaar ervan stelt zich dan kandidaat, en alle forumgebruikers stemmen er dan op. De kans dat die dan uiteindelijk wint is dan veel groter.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.