BuzzerBeater Forums

Norge - I.1 > S70

S70

Set priority
Show messages by
From: PBK

This Post:
00
328623.46 in reply to 328623.45
Date: 12/9/2025 4:28:48 PM
Pilen BK
BLNO
Overall Posts Rated:
1111
Second Team:
Traktor II
PBK har ingen ambisjoner om å røre i noens gryte og kvitterer simpelthen med:

"Jeg foretrekker egentlig å ikke snakke. Hvis jeg snakker, er jeg i store problemer, i store problemer, og jeg vil ikke være i store problemer."

PR-sjef Ditmir Dokoli er imidlertid ikke målbundet og spekulerer i om en skadeplaget Blomhof har det som trengs for å lykkes i startoppstillingen for et ambisiøst og titteljagende Funkadelics? Han lar følgende henge i luften:

"Er han moden for å levere de strøkne pasningene som man har blitt så vant til fra Kalivas? I puddingen finner man beviset, som man sier på Migosenteret!"

Men en ting er sikkert, den brå retningsendringen bidrar ytterligere til spenningen i serieinnspurten. Lagene er neppe ferdighandlet. Dokoli mistenker at pengene fortsatt brenner i lomma på Big A etter salget av Jõgisman, Seržentas og Vassiliadis. Den karismatiske PR-sjefen forsikrer imidlertid om at pulsen er rolig og legger til:

"I Pilen tar vi ingenting for gitt, men gleder oss over at noe edelt metall allerede er sikret og ser frem til besøk av virkelige storlag i neste sesongs B3!"