Stort grattis till segern och första titeln!
Kan för allt i världen inte förstå hur siffrorna kunde bli så stora!? Var ju aldrig spännande ens!
Hoppades in i det sista på en vändning i 3e q men efter turn overs 4 anfall i rad förstod jag att det inte var meningen vi skulle vinna.
Har usel form på mina spelare men det kändes som om vi hade 2 i entusiasm också.
18 fler rebounds mäktade Pipa med. Tvingade fram 13 turn overs och höll oss till endast 20 bollar som gick i korgen...!
Detta med 8 spelare efter 1 starter blivit skadad och en utfoulad.
Nästan lite skönt att förlora så klart så man slipper gå och grubbla över vad man kunde gjort annorlunda men samtidigt börjar jag undra över hur det här spelet faktiskt fungerar.
Sjukt impad av Pipa iaf. Välförtjänt!
Tack!
Var sjukt förvånad när jag kom in live i matchen efter 1Q och ledde med över 10p redan då, trodde jag hade gjort något fantomiskt och skulle tappa snart.. Men sen var 2Q precis lika bra och då började jag inse att vi hade ngt på gång. Var dock lite nervös i början på 4Q när vi spelade jämnt i 3Q och sen hade jag min bästa inside skadad, min bästa SF utfoulad och min andra bästa inside i foulnöd... Men de andra klev fram föredömligt och gjorde en grym 4Q.
Jo, när jag såg din formuppdatering förra veckan insåg jag att det här nog kunde gå, sjukt trist med så pissig form

Men att segersiffrorna skulle bli så stora fanns inte på kartan.