BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread

Vaalikeskustelut / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman

This Post:
00
93524.40 in reply to 93524.39
Date: 6/5/2009 2:11:42 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Hmph, ylimielistä tarkertua pikkuseikkoihin. Olen puheeni pitänyt ja äänistäni suurimman osan saanut jo ennen puhettakin, ja näin puhe tuo vain plussaa.

Ylimielistä tai ei, mutta faktat hukassa myös tässä vaalipuheen kohdassa: "Pystyisin nostamaan Suomen maajoukkueen AIVAN uudelle tasolle. Tunnen pelaajat sillä olen seurannut suurinta osaa heistä jo kaudesta 2 lähtien. Pystyisin nappaamaan joukkueeseen muutaman taikurin AIVAN pimennosta."
Muuten ihan hyvä mutta Suomi tuli peliin mukaan kaudella 3. Tunnet pelaajat miten? Heidän taitojensa perusteella? Heidän tilastojensa perusteella? Kaipaisin hieman syventävää vastausta tuohon. Ainoa kuka oikeasti pystyy toteamaan tuntevansa pelaajat on Naicou. Olisi mielenkiintoista myös kuulla vastauksesi kaikkiin tässä puussa esitettyihin kysymyksiin. Sinulla selvästi on jonkinsortin omanäkemys.

From: Juuso

This Post:
00
93524.41 in reply to 93524.39
Date: 6/5/2009 5:24:19 AM
Overall Posts Rated:
1111
Hmph, ylimielistä tarkertua pikkuseikkoihin. Olen puheeni pitänyt ja äänistäni suurimman osan saanut jo ennen puhettakin, ja näin puhe tuo vain plussaa.

Ihmetyttää, että ilmaiset asian ylimielisyytenä. Jos käy jo nyt ilmi, että tietopohjassasi on selkeitä tiedonpuutteita niin miten muut kuin kaverisi voisivat äänestää sinua?

Minkälaisina pidät mahdollisuuksiasi tulla valituksi näissä vaaleissa?

Last edited by Juuso at 6/5/2009 5:25:00 AM

From: hoo-cee
This Post:
00
93524.43 in reply to 93524.42
Date: 6/5/2009 6:32:36 AM
Overall Posts Rated:
106106
Don't feed the troll vai miten se oli.

From: zafman

This Post:
00
93524.44 in reply to 93524.42
Date: 6/5/2009 6:47:10 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Toiseksi voisin kysästä kaikilta, että: Miten reagoisitte, jos soku ehdottaa sopu-rentoilua?
Yleisesti minulla on sellainen mielipide että sopurentoiluun liittyy aina vaaratekijä ja en ainakaan pitä sitä Suomelle etulyöntiasemana. Hengen keräämisen näkisin mahdolliseksi ilmankin sopurentoilua, mutta se vaatii enemmän pähkäilyä siitä ketä vastaan ja missä välissä. Osa tätä haasteellisuutta minusta on se(joka tässä pelissä kiehtoo), että ei etukäteen sovita tuollaisia asioita millä hengellä mennään tai mitä taktiikoita käyttää. Siinä oikeasti punnitaan omia taitoja.

Tuo on suoraan U21 vaalikeskustelusta antamani vastaus sopurentoilu kysymykseen ja ei se mielipide juuri tuosta ole muuttunut.

Jos heikomman joukkueen manageri sitä ehdottaa niin luultavasti minulla on jo ollut rentopeli mielessä sitä ennenkin, mutta jos Suomea vahvempi joukkue sitä ehdottaa niin tilanteen tarkastelu vaatii kokonaisuuden katsomista. Tuolla kokonaisuudella tarkoitan sitä, että montako peliä on jäljellä, mitkä ovat molempien tulevat vastustajat, sijoitus taulukossa vs saavutettavaan etuun... en siis tosiaan pidä tuota yksinkertaisena asiana, mutta tilanteen osuessa omasta mielestäni kohdalle voin sellaisiin suostua.

From: Lazze

This Post:
00
93524.45 in reply to 93524.44
Date: 6/5/2009 8:19:17 AM
Riksun koripallot
SM-Koris
Overall Posts Rated:
457457
Second Team:
Riksun koripallot II
ja minulla olisi vielä Panulle kysymys. Miksi joukkueesi pelaa aina puolusta miestä ja melkein aina syötä ja liiku taktiikalla. välillä olet pelannut perushyökkäyksellä. Vastustajilla on helppoa työ löytää sinua vastaan sopiva taktiikka. Miksi pelaat aina lähes samalla taktiikalla? Ei maajoukkuepeleissä voida mennä samalla taktiikalla pelistä toiseen.

From: Pleksi

This Post:
00
93524.46 in reply to 93524.42
Date: 6/5/2009 8:55:11 AM
Trauma Basket
III.7
Overall Posts Rated:
2828
Toiseksi voisin kysästä kaikilta, että: Miten reagoisitte, jos soku ehdottaa sopu-rentoilua?

Sopurentoilu käy joissain tilanteissa, mutta ei läheskään kaikissa. Riippuu todella paljon vastustajasta sekä omasta sijoituksesta sarjassa. Maajoukkueellahan haetaan nimenomaan vain voittoja eivätkä mitkään häviöt ole suotavia.

This Post:
00
93524.47 in reply to 93524.46
Date: 6/5/2009 9:13:29 AM
Overall Posts Rated:
2626
No niin, alkaa keskustelut pikku hiljaa lämpenemään ja näköjään uusi yrittäjäkin on saanut itsensä tuotua julki.

Haluaisin hieman kuulla ehdokkaalta Panu93 lisää tippejä miten tuo "puskista" yllätysnimien vetäminen oikein onnistuu? Asia kiinnostaa minua suuresti, kun ole mielestäni jo itsekin aikamoinen veteraani täällä BB:n jaloissa ympyröissä ja olen myös ollut mukana jonkin verran myös maajoukkueiden touhuissa. Haluaisin myös saada kommenttisi, miten aiot saada yhteistyön toimimaan U21-joukkueen kanssa, koska kerroit vetäväsi noita taikureita suoraan "hatusta", niin eikö olisi koko maajoukkueiden etu, jos kaverit saataisiin jo aiemmin mukaan ympyröihin ja ajettua sisään esim. U21-joukkueen kautta?

Mielestäni voisit vakuuttaa minut toimivaltaisena U21-joukkueen managerina kertomalla minulle henkilökohtaisen BB-mailin välityksellä jonkun näistä suurista yllätysvedoistasi, niin voisin vertailla jo nyt nuorten joukkueeseen valittujen pelaajien kesken taitotasoja ja näin sitten päättää oletko ääneni arvoinen ja pystytkö todellakin lupaamiisi suorituksiin.

Sen enempää asiaa ja pelaajien scouttaus tapoja tuntematta,

-Oldtimer-
( Suomi U21 valmentaja kausilla 6,7,8 ja 9 sekä maajoukkueen luotsina kausilla 3 ja 4)

From: gaines
This Post:
00
93524.48 in reply to 93524.3
Date: 6/5/2009 1:42:43 PM
Overall Posts Rated:
44
"Mitä maajoukkueessa tulisi muuttumaan?"

Ensiksi tiedottaminen tulisi runsaamaksi (vaikka se on ollut jo hyvää Naicoulla). Pelaajat vaihtuisivat jonkun verran. tulisin myös etsimään uusia kykyjä maajoukkueeseen/U21 joukkueeseen. Sen lisäksi ottaisin mukaan joitain pelaajia joilla on jokin taito korkealla esim. vaikka ulkopuolustus legendaarinen.

"Miten tekisit maajoukkueesta paremmin / helpommin seurattavan / tunnetun"

Tiedottamalla runsaasti sekä jos on mahdollista niin kaikille suomen managereille lähettää viestin vaikkapa tälläinen. Hei kaikille! Suomen maajoukkueen kausi on alkamassa sitten linkki pelaajaluetteloon sekä ottelu aikatauluihin. Haluatko että pelaajasi saa mainetta ja kunniaa kehitä hänestä maajoukkue pelaaja ja linkki topikiin mistä löytyy taito vaatimukset. Kysymyksiä? T:gaines

Last edited by gaines at 6/5/2009 2:02:12 PM

From: JuhoDUD
This Post:
00
93524.49 in reply to 93524.1
Date: 6/5/2009 2:04:35 PM
Overall Posts Rated:
00
Nyt voitaisiin kokeilla jotain aivan uusia nimiä kuin näitä samoja vanhoja nimiä joilla ei ole tuloksia syntynyt haluttuun tapaan, rankingiä pitäisi nostaa vähintän 30 sijalla tulevaisuudessa.Ja olen aivan varma että monta uutta tähteä on vielä löytämättä. Jos minä olisin suomen manageri muutoksia tulisi tuntuvasti ja uskon että se näkyisi peleissä positiivisesti ja ranking listoilla kauden loputtua.En rupea selittämään kuinka tulisin viettämään monia tunteja aikaa scoutatessa pelaajia ja vastassa olevia joukkueita koska nämä ovat aivan selviä asioita suomen joukkueen ja minkä vain joukkueen managerina

From: Juuso

This Post:
00
93524.50 in reply to 93524.49
Date: 6/5/2009 2:19:01 PM
Overall Posts Rated:
1111
Nyt voitaisiin kokeilla jotain aivan uusia nimiä kuin näitä samoja vanhoja nimiä joilla ei ole tuloksia syntynyt haluttuun tapaan

Eihän vaaleissa ole ehdolla yhtään vanhaa nimeä, joka olisi ennen pyörittänyt mj:tä?

NaiCou ja oldtimer ainoat maajoukkueita luotsanneet managerit tällä hetkellä.

Last edited by Juuso at 6/5/2009 2:20:29 PM

Advertisement