Hei alle sammen.
Det er strengt tatt på tide med en liten oppdatering rundt NT (det er ikke tilfeldig at denne kommer nå som resultatene har vært gode...)
Det var en ganske tøff trekning, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde veldig trua da jeg så blant andre Serbia, Nederland, England, Sverige og Tsjekkia som kommende motstandere.
Etter å ha startet sesongen med en knepen seier mot et sterkt serbisk lag, kom derimot trua i troppen, og siden da har det blitt en del komfortable seiere, et (nesten ufortjent) tap mot Nederland, samt et litt for stort tap for England.
Nå står en kamp igjen, og det kan bli målforskjell om å gjøre for å gå videre. Vi er for øyeblikket nummer 24 av 86 lag, hvorav 32 går videre, men vi har mange store nasjoner bak oss som har enkel motstand. Heldigvis har vi mer enn akseptabel målforskjell som kan hjelpe oss, så det kan gå å gå videre til sluttspillet.
Norge er derfor veldig avhengig av god kampform i hele troppen. Troppen er solid, og har både ekstremspillere og balanserte 130+ skillpoints spillere, og trenger å ha masse muligheter for å overraske Tsjekkia
Takk alle sammen for god kampform denne sesongen, da vi bare har 25-30 spillere å velge mellom som holder høyt nivå er det kritisk.