Oberoende av hur bra eller usel coachning är så är det självklart så att 3.2 poängs
marginal i snitt betyder att man inte haft studsen med sig, man får vrida och vända på saker väldigt mycket för att komma fram till en annan slutsats.

Om jag hade räknat 1N som min svåraste motståndare så hade jag helt klart kört en normal för att få hemmaplansfödel i en *eventuell* konferensfinal mot dom. Nu ser jag så väl SBK och Masen som minst lika svåra motståndare för mig, förmodligen lite svårare efter dom passar mig sämre. Främsta anledningen till att 1N slagit oss tre i år är inte att dom är bättre i år, utan att dom fått mycket gratis.
Lite nyfiken var du får just 18 skottförsök från. Om det är skillnaden i returtagning (som väl är 17 iofs), så beror det ju till stor del på den valda taktiken att skjuta utifrån till sto del, så det man förlorar i ena ändan vinner man i andra, men du kanske menar att TIE mot normal gör den skillnaden?
Min förhoppning inför dagen var att lyckas slå 1N med TIE vs normal. Jag visste att det skulle vara tufft men att chansen fanns (vilket ju resultatet också visar), samtidigt räknade jag med TIE för så väl Masen som SBK, vilket gör att 1N har en tuff konfernssemi när dom nu körde normal, så även om jag inte vann så var reservalternativet ändå hyfsat.