Jag kan förstå att du ville ta det lugnt inför slutspelet, men en normal i antingen den här eller matchen mot Jokehim hade gett hemmaplansfördel, måste svida lite att missa den. Nu kan du ju som sagt hoppas på att masen gör jobbet åt dig, men det är långt ifrån säkert skulle jag säga.
så har jag på ordinarie tid förlorat med i snitt 3.2 poäng på mina övriga fem förlustmatcher i år. Man kan lätt säga att bollen inte studsat vår väg i jämna matcher
Så kan man ju säga, men helt självklart är det inte. Det skulle även kunna vara:
"så har jag på ordinarie tid förlorat med i snitt 3.2 poäng på mina övriga fem förlustmatcher i år. Man kan lätt säga att bollen studsat vår väg så det blivit jämna matcher"
Nu tycker jag kanske inte det är så, pekar bara på att det inte är helt självklart. Du ger upp 18 extra skottförsök till 1N, vilket motsvarar kanske 20% fler skottförsök!? Där har du något att klura på till returen, annars ser du ju riktigt stabil ut. Bissy har ju också gått knackigt på slutet, så det är verkligen öppet fält, kanske har vi ett nytt lag i BBB nästa säsong.
NIL-GBG kan bli ett riktigt tufft kval, så det är verkligen något att se fram emot.
Ja det kommer bli svettigt för de inblandade, håller tummarna för att inte skador, matchfördröjningar eller annat får en allt för avgörande roll i kvalet.