IOW värvar 3 milles small forward så man verkar inte gett upp ännu. Farligt för mig.
Nja. Det är dessvärre kört för IOW. Bra comeback men alldeles för sent. Även om man skulle lyckas med konststycket att ta en seger i återstående matcher så krävs 2 segrar om man inte hämtar in smått fantastiska 120 poäng i målskillnad.
Helt ärligt förstår jag inte varför man inte valt att placera sig så förmånligt som möjligt inför draften istället.
Masen har ju kvar att möta mig borta och den matchen får jag det väldigt svårt i om Masen verkligen måste vinna. Om jag inte crunchar förstås och det är väl inte uteslutet om jag kan nå sjätteplatsen.
Kanske blir en crunch mot ECC istället då? Såg att första 5an vilade borta mot 1N denna veckan =p
Hur som helst blir det ruggigt spännande i avslutningen. Hade inte riktigt kalkylerat med förlust mot IOW och även om kvalplatsen är säkrad så finns det fortfarande lite att spela om. Försöka cruncha sig till en seger i någon av återstående matcherna eller samla enth mot Great 8 kvallagen som har tuffa betydelsefulla matcher framför sig? Svår avvägning men det är ju just sådana här situationer som gör spelet kul.