Hoe kijken jullie tegen het nieuws van seizoen 53 aan? En dan specifiek dat er nu pas een team is geformeerd om met de app aan de slag te gaan? We horen al 8 seizoenen dat het er aan komt, maar tot op heden was er nog niet eens een projectteam geformeerd? Als je daadwerkelijk op zoek bent dan duurt het imo niet 2 volledige jaren voordat je een vacature hebt gevuld.
Ik ben gek op dit spel, maar het komt op mij over alsof de eigenaar van deze game minder liefde voor dit spel heeft en het alleen zakelijk bekijkt. Ook v.w.b. de aansturing door de staff. Het komt op mij als buitenstaander over dat of de staf krijgt geen autonomie van de eigenaar om bepaalde strategische keuzes te maken of de staf moet in competenties nog een flinke groei door maken.
Vanaf de zijlijn is het makkelijk kritiek hebben, maar het gebrek aan transparantie stoort mij enorm. Niet om de boel af te branden, alleen er zijn volgens mij genoeg managers die in het dagelijks leven professionals zijn in verschillende werkvelden welke vanuit liefde voor dit spel ze op het juiste spoor willen zetten.