BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > O Fogar de Breogán

O Fogar de Breogán

Set priority
Show messages by
This Post:
00
42300.301 in reply to 42300.298
Date: 12/6/2008 5:14:10 PM
Overall Posts Rated:
892892
norte sur? dentro de Galiza o contando España tamen? senon una supercopa de españa como xa puiden ler por ahi, non estaria mal, pero ken a xogaria o actual campeon o ekipo k este de 1º nas Gz stats.....inicio de tempada facil, a ver se seguimos asi

Se organizo eu dende logo que o Desafío Norte - Sur só sería de Galiza, que xa debe dar traballo dabondo...

O da Supercopa, a verdade é que o único problema é que non hai datas. Como xa sabedes, a propia final da Galiza Cup xógase durante os PlayOff, e se a final da Galiza Cup lle sumamos dous encontros máis, a cousa estaría bastante máis que xusta...

Implicaría que habería que xogar a final da Galiza Cup a primeira semana dos PlayOff, existindo a posibilidade de que algún equipo non estivese nos PlayOff e o outro si (inxustiza). Por outra banda, como mínimo na semifinal da "Supercopa de España" tamén existiría a posibilidade de que ocorrese o mesmo, polo tanto a min non me parece unha boa idea.

En teoría á Supercopa de España iría o campión da actual Galiza Cup, non o da anterior, polo tanto suporía esixirlle aos equipos un compromiso extra que en principio non tiñan.

Persoalmente considero a idea pouco viábel, por non dicir bastante precipitada e mal organizada, inda que tamén é certo que non hai moitas máis opcións... ;)

This Post:
00
42300.302 in reply to 42300.299
Date: 12/6/2008 5:18:56 PM
Overall Posts Rated:
892892
En canto ao teu partido... Todo dependerá do que queiras.

Se tes o espírito en 5 ou 6, meter un partido da tempada é unha condea para os próximos dous ou tres encontros. Eu xogo todos os encontros en relaxado, coido que á larga gaño máis do que perdo. Hoxe mesmo xoguei un de TV e xogueino relaxado...

Se ten tanto defensa como ataque interior, o ideal sería un enfoque exterior e unha defensa 2-3... Pero bueno, isto tamén depende das posibilidades do teu equipo... Hai moitos factores a ter en conta.

This Post:
00
42300.303 in reply to 42300.302
Date: 12/6/2008 5:37:54 PM
Overall Posts Rated:
464464
E enfoque de base:

Este vai a ser o base:

Forma: robusto

Tiro en Suspensión: pasable Alcance de Tiro: pasable
Def. Exterior: robusto Manexo: pasable
Penetración: inepto Pases: pasable
Tiro interior: atroz Def. interior: irrisorio
Rebotes: frouxo Tapóns: nefasto
Resistencia: inepto Tiros Libres: frouxo
Escolta:
Tiro en Suspensión: excelente Alcance de Tiro: excelente
Def. Exterior: robusto Manexo: inepto
Penetración: pasable Pases: regular
Tiro interior: nefasto Def. interior: frouxo
Rebotes: regular Tapóns: nefasto
Resistencia: atroz Tiros Libres: irrisorio

Alero ( realmente o utilizo de AP pero é para aumentar a defensa interior)

Tiro en Suspensión: inepto Alcance de Tiro: inepto
Def. Exterior: robusto ↑ Manexo: regular
Penetración: atroz Pases: regular
Tiro interior: formidable Def. interior: excelente
Rebotes: excelente Tapóns: pasable
Resistencia: nefasto Tiros Libres: pasable

AP:
Tiro en Suspensión: inepto Alcance de Tiro: irrisorio
Def. Exterior: frouxo Manexo: frouxo
Penetración: irrisorio Pases: regular
Tiro interior: frouxo Def. interior: robusto
Rebotes: excelente Tapóns: frouxo

Pivot:
Tiro en Suspensión: nefasto Alcance de Tiro: regular
Def. Exterior: inepto Manexo: atroz
Penetración: atroz Pases: regular
Tiro interior: excelente Def. interior: pasable
Rebotes: robusto Tapóns: pasable
Resistencia: inepto Tiros Libres: pasable

Todos con boa forma ( robusto o minimo) e os partidos posteriores penso que os vou gañar sen problemas en relexado polo que iso non me importa. Movemento non sería moi arriscado pq perdo a potencia interior do equipo???

This Post:
00
42300.304 in reply to 42300.303
Date: 12/6/2008 5:46:48 PM
Overall Posts Rated:
22
Según o meu parecer, fallache o Pivot, que ten moi pouca defensa interior.

Por outra parte, se tes un aleiro que teña defensa exterior e algo de tiro, e das axustado os minutos de adestramento, mete o aleiro de AP, o AP pasalo a Pivot.

Se non o ves claro, ataca por dentro, pero perdes o factor sorpresa e con tan pouco espiritu, vas ter complicado gañar.

This Post:
00
42300.305 in reply to 42300.304
Date: 12/6/2008 6:14:16 PM
Overall Posts Rated:
464464
Realmente o que che puxen de alero e todolos partidos soe xogar de AP, so que pa iste pensara facer enfoque interior en ambolos dous campos, pero creo que me estades a convencer de intentar meterlle un ataque exterior a ver com o sae. Creo que vou palmar de todas formas pq xogo fora e non teñen a moral como deberian, pero bueno , gracias a todos pola colaboración.

This Post:
00
42300.306 in reply to 42300.304
Date: 12/6/2008 6:19:16 PM
Overall Posts Rated:
464464
Por certo os pases dos exteriores son aceptable, regular, e regular. O cambio que fixen e meter a un novo escolta:
iro en Suspensión: excelente Alcance de Tiro: robusto
Def. Exterior: inepto Manexo: atroz
Penetración: inepto Pases: regular
Tiro interior: regular Def. interior: irrisorio
Rebotes: atroz Tapóns: pasable

O alero anterior metelo como ala

O ala metelo como pivot ( que realemente é pivot)

E o pivot metelo como AP

Mellor asi???
E meterlle movemento e partido da tempadai

This Post:
00
42300.307 in reply to 42300.306
Date: 12/6/2008 6:55:38 PM
Overall Posts Rated:
22
Pois se non entendin mal, o que tiñas antes de escolta pasalo a aleiro, o de antes de aleiro pasalo pra pivot e o pivot pra AP. Polo que dixeches creo que podes dar a sorpresa.

Por se acaso me confundo, intenta que os exteriores e o ala teñan tiro e alcance de tiro alto, así como algo de defensa exterior.

Nos postos interiores e o aleiro prima que teñan defensa interior, xa que vas xogar cunha 2-3 e a poder que teñan rebotes, que cantos máis poidas conseguir mellor.

Xa que xogas fóra e estás mal de espiritu, eu de ti pondría Normal, que non che vai penalizar tanto no espiritu e que, se sorprendes coa táctica, che pode axudar de cara a obter a victoria.

Saúdos.

This Post:
00
42300.308 in reply to 42300.307
Date: 12/6/2008 10:20:49 PM
Overall Posts Rated:
892892
Por certo, se ao final vas a buscar a sorpresa, non sería mala idea que analizases os seus últimos encontros a ver se ten un punto feble na defensa, é dicir, se o seu base, escolta ou aleiro tragan moitos puntos, porque aí lle podes facer dano poñendo ao teu mellor tirador.

This Post:
00
42300.309 in reply to 42300.308
Date: 12/7/2008 12:47:05 AM
Overall Posts Rated:
892892
Por certo, xa hai resposta "oficial" ao da Galiza Cup... (59976.48)

From: Onire

This Post:
00
42300.310 in reply to 42300.306
Date: 12/7/2008 4:56:41 AM
Corrichos
IV.49
Overall Posts Rated:
7979
E meterlle movemento e partido da tempadai

Movemento e defensa 2-3 estaría ben. Pero se xogas partido da tempada vas ter dificultades nos próximos partidos, porque o entusiasmo vaiseche poñer en 3. Con ese entusiasmo, xogar relaxado, ainda que sexa contra o último da conferencia e un risco moi grande. E se lles xogas normal, despois non tes nada que facer contra o primeiro da outra conferencia.
Anque perdas este partido non pasa nada.
Xogalle normal!!

From: kelepol
This Post:
00
42300.311 in reply to 42300.1
Date: 12/12/2008 12:09:33 PM
Overall Posts Rated:
11
Boas. Estou buscando algo para fichar e flipo, a xente esta tola...piden unha pasta por xogadores malisimos, non hai nada decente...ou polo menos eu non o atopo...De todas formas queria pedir consello para fichar...necesito ou ben un xogador feito para xogar de Ala, a posicion que penso k teño peor cuberta, veterano sobre uns 600.000 pero non hai gran cousa co cal decanteime por buscar escoltas para entrenar e....que valor estimades optimo para entrenalos e vender? pasable? regular? eu busco principalment tiro en susp. e ext. asi coma def. ext. (ou vedes pase e manexo tan importante coma a def.).

Gracias pola axuda..

P.D. É poñer os obxetivos e zas, pa casa na copa...bueno concentrados dende o principio na Galiza Cup...cando empezamos?

Advertisement