BuzzerBeater Forums

BB Norge > U21 Squiperia - Norge

U21 Squiperia - Norge

Set priority
Show messages by
This Post:
00
116092.3 in reply to 116092.2
Date: 10/25/2009 10:39:24 AM
Overall Posts Rated:
3838
Det er motstanderlaget som avgjør vår taktikk. Så er det litt stein-saks-papir for å ikke bli lurt og å lure motstanderne til å velge feil taktikk ;) Jeg pleier å se på boxscore til de fleste spillerne jamført med hvilken divisjon (antatt styrke på divisjonen) som gir et visst bilde av hvor de vil bli brukt mot oss og hva vi kan forvente. Team ratings og taktikkvalg fra deres tidligere kamper og selvfølgelig egne spilleres evner og Gameshape, helhetsbildet ift entusiasme og realistiske/mulige lag å slå bidrar alt til hva vi enn kommer opp med. Pluss kryssing av fingre og holde pusten til man mister følelsen og begynner å bli blå, heheh..

Edit: Var forressten Run and Gun mot deres 2-3 forsvar ;) Jeg stressa visst med å skrive første posten...

Last edited by Svett Sleik (U21-Scout Norge) at 10/25/2009 10:42:19 AM

This Post:
00
116092.4 in reply to 116092.3
Date: 10/25/2009 5:42:15 PM
Overall Posts Rated:
2020
Du tuller ?? - er det så mye arbeid som ligger bak så mange tap og en seier? PuhH! Hvem kan velge å bli landslagstrener når det er så mye som skal gjøres før hver kamp ...

Unnskyld: To seire!

Last edited by Unkel at 10/25/2009 5:43:10 PM

This Post:
00
116092.5 in reply to 116092.4
Date: 10/25/2009 5:58:26 PM
Overall Posts Rated:
3838
Man velger jo selv hvor mye man vil legge ned i det. At vi slo Tsjekkia var jo over all forventning. Sammenligner man lønn på spillerne og antall managere i de landene vi har møtt, skal det ikke mye til for å se at vi er en liten nasjon, med færre talenter og færre som satser beinhardt på trening av dem. Vi var faktisk ikke langt unna å ta Hellas. Siste periode rykka de fra. De kjørte faktisk normal. Ellers tror jeg vi kunne ha tatt dem. Makedonia som vi møter i morgen er en utfordring, likeså Østerrike. Det som er skummelt med Makedonia er at de kun har Squiperia etter oss og dermed har en utmerket mulighet til å CT'e oss... Vi har også skade på to sentrale spillere: Karl Einar Hopedal og Tor Løyning. Begge stiller oftest fra start og har bidratt sterkt så langt. Alt i alt er jeg fornøyd så langt, forutsatt at vi vinner de to siste. Det er målet.