BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > O Fogar de Breogán

O Fogar de Breogán

Set priority
Show messages by
This Post:
00
42300.295 in reply to 42300.294
Date: 11/27/2008 10:10:16 PM
Overall Posts Rated:
892892
Aproveito o fío para facer un "referendum".

Teño unha idea para facer un desafío ao final da tempada.

Para os que veñades do HT, non será nada novo, para os que non, a ver que vos parece.

A idea é facer un desafío, que podería ser entre nós (Norte - Sur), ou nós contra outros (Galiza - ...)

O calendario non pon problemas nisto, xa que sempre queda o último amigábel da tempada para xogar, sen ningún tipo de problema cos PlayOff e demáis...

Bueno, en principio así un boceto bastante por riba... A ver que opinades!!!

From: Onire

This Post:
00
42300.296 in reply to 42300.295
Date: 11/28/2008 3:20:40 PM
Corrichos
IV.49
Overall Posts Rated:
7979
Eu voto por un Norte-Sur.
Así sempre hai un pouco de pique....

Vai pensando como vas facer os emparellamentos.

From: Alexenko

This Post:
00
42300.297 in reply to 42300.296
Date: 11/29/2008 1:38:10 PM
Overall Posts Rated:
892892
Bueno, a ver se alguén máis se anima a dar a súa opinión sobre o desafío...

E xornada de liga!!!

Eu teño un encontro bastante difícil fora, pero coma sempre meterei un relaxado e a ver se se pode sacar algo positivo.

This Post:
00
42300.298 in reply to 42300.297
Date: 12/6/2008 3:49:55 PM
Overall Posts Rated:
11
norte sur? dentro de Galiza o contando España tamen? senon una supercopa de españa como xa puiden ler por ahi, non estaria mal, pero ken a xogaria o actual campeon o ekipo k este de 1º nas Gz stats.....inicio de tempada facil, a ver se seguimos asi

This Post:
00
42300.299 in reply to 42300.298
Date: 12/6/2008 4:57:20 PM
Overall Posts Rated:
464464
Molaba que o campion da GZ, CAt cup, Andalucia Cup e Platano cup, xogasen unha final four, pero a verdade non sei se andamos con fechas, e o resto podiamos xogar un norte sur en galiza polos resultados da GZ¡¡¡ Pero todo o que fagades, sabedes que ben feito está.

Necesito a vosa axuda, o outro dia eqivoquieme e xoguei partido decisivo un que non o quería xogar así, agora mesmo o confianza a teño polo 5 e subira o 6 imaxino estes dias posto que hoxe gañei en relaxado.

Xogo contra o meu gran rival da conferencia que estaq xogando tanto defensa como ataque interior e case seguro que me xoga como partido da tempada. ¿ como lle xogo eu? e dicir con esa confianza tamen lle xogo partido decisivo??? por outro lado pensei en xogarlle en Priceton pero non estou moi seguro,. Se tendes tempo pra axudarme xa sabedes¡¡¡¡

This Post:
00
42300.300 in reply to 42300.299
Date: 12/6/2008 5:06:50 PM
Overall Posts Rated:
22
Pois tes uns exteriores decentes, eu xogaríalle con un Correr e Lanzar ou Movemento (esta última sobre todo se non tes pases). En canto a defensa, se che ataca por dentro, defende por dentro, por tanto 2-3.

Xogar Princeton me parece unha locura. Pra que sexa efectiva tes que ter moi bos exteriores e moi bo interiores.

Deberías xogar Partido Decisivo, pero se xogas na casa e te ves con nivel, podes optar por xogar Normal.

Eso si, advirtoche que últimamente non son o mellor pra dar consellos últimamente, que vou de mal en peor.

This Post:
00
42300.301 in reply to 42300.298
Date: 12/6/2008 5:14:10 PM
Overall Posts Rated:
892892
norte sur? dentro de Galiza o contando España tamen? senon una supercopa de españa como xa puiden ler por ahi, non estaria mal, pero ken a xogaria o actual campeon o ekipo k este de 1º nas Gz stats.....inicio de tempada facil, a ver se seguimos asi

Se organizo eu dende logo que o Desafío Norte - Sur só sería de Galiza, que xa debe dar traballo dabondo...

O da Supercopa, a verdade é que o único problema é que non hai datas. Como xa sabedes, a propia final da Galiza Cup xógase durante os PlayOff, e se a final da Galiza Cup lle sumamos dous encontros máis, a cousa estaría bastante máis que xusta...

Implicaría que habería que xogar a final da Galiza Cup a primeira semana dos PlayOff, existindo a posibilidade de que algún equipo non estivese nos PlayOff e o outro si (inxustiza). Por outra banda, como mínimo na semifinal da "Supercopa de España" tamén existiría a posibilidade de que ocorrese o mesmo, polo tanto a min non me parece unha boa idea.

En teoría á Supercopa de España iría o campión da actual Galiza Cup, non o da anterior, polo tanto suporía esixirlle aos equipos un compromiso extra que en principio non tiñan.

Persoalmente considero a idea pouco viábel, por non dicir bastante precipitada e mal organizada, inda que tamén é certo que non hai moitas máis opcións... ;)

This Post:
00
42300.302 in reply to 42300.299
Date: 12/6/2008 5:18:56 PM
Overall Posts Rated:
892892
En canto ao teu partido... Todo dependerá do que queiras.

Se tes o espírito en 5 ou 6, meter un partido da tempada é unha condea para os próximos dous ou tres encontros. Eu xogo todos os encontros en relaxado, coido que á larga gaño máis do que perdo. Hoxe mesmo xoguei un de TV e xogueino relaxado...

Se ten tanto defensa como ataque interior, o ideal sería un enfoque exterior e unha defensa 2-3... Pero bueno, isto tamén depende das posibilidades do teu equipo... Hai moitos factores a ter en conta.

This Post:
00
42300.303 in reply to 42300.302
Date: 12/6/2008 5:37:54 PM
Overall Posts Rated:
464464
E enfoque de base:

Este vai a ser o base:

Forma: robusto

Tiro en Suspensión: pasable Alcance de Tiro: pasable
Def. Exterior: robusto Manexo: pasable
Penetración: inepto Pases: pasable
Tiro interior: atroz Def. interior: irrisorio
Rebotes: frouxo Tapóns: nefasto
Resistencia: inepto Tiros Libres: frouxo
Escolta:
Tiro en Suspensión: excelente Alcance de Tiro: excelente
Def. Exterior: robusto Manexo: inepto
Penetración: pasable Pases: regular
Tiro interior: nefasto Def. interior: frouxo
Rebotes: regular Tapóns: nefasto
Resistencia: atroz Tiros Libres: irrisorio

Alero ( realmente o utilizo de AP pero é para aumentar a defensa interior)

Tiro en Suspensión: inepto Alcance de Tiro: inepto
Def. Exterior: robusto ↑ Manexo: regular
Penetración: atroz Pases: regular
Tiro interior: formidable Def. interior: excelente
Rebotes: excelente Tapóns: pasable
Resistencia: nefasto Tiros Libres: pasable

AP:
Tiro en Suspensión: inepto Alcance de Tiro: irrisorio
Def. Exterior: frouxo Manexo: frouxo
Penetración: irrisorio Pases: regular
Tiro interior: frouxo Def. interior: robusto
Rebotes: excelente Tapóns: frouxo
Resistencia: nefasto Tiros Libres: pasable

Pivot:
Tiro en Suspensión: nefasto Alcance de Tiro: regular
Def. Exterior: inepto Manexo: atroz
Penetración: atroz Pases: regular
Tiro interior: excelente Def. interior: pasable
Rebotes: robusto Tapóns: pasable
Resistencia: inepto Tiros Libres: pasable

Todos con boa forma ( robusto o minimo) e os partidos posteriores penso que os vou gañar sen problemas en relexado polo que iso non me importa. Movemento non sería moi arriscado pq perdo a potencia interior do equipo???

This Post:
00
42300.304 in reply to 42300.303
Date: 12/6/2008 5:46:48 PM
Overall Posts Rated:
22
Según o meu parecer, fallache o Pivot, que ten moi pouca defensa interior.

Por outra parte, se tes un aleiro que teña defensa exterior e algo de tiro, e das axustado os minutos de adestramento, mete o aleiro de AP, o AP pasalo a Pivot.

Se non o ves claro, ataca por dentro, pero perdes o factor sorpresa e con tan pouco espiritu, vas ter complicado gañar.

This Post:
00
42300.305 in reply to 42300.304
Date: 12/6/2008 6:14:16 PM
Overall Posts Rated:
464464
Realmente o que che puxen de alero e todolos partidos soe xogar de AP, so que pa iste pensara facer enfoque interior en ambolos dous campos, pero creo que me estades a convencer de intentar meterlle un ataque exterior a ver com o sae. Creo que vou palmar de todas formas pq xogo fora e non teñen a moral como deberian, pero bueno , gracias a todos pola colaboración.

Advertisement