Snart har alla lag jag nämnt i den posten varit inne och klagat. KFUM Skellefteå ville inte vara ett av GBGs hatlag, Slamdunkers vill inte vara rival och Jokehim vill inte mäta sig med oss =P.
Jag har inget emot att vara ett hatlag, jag bara blev förundrad över att det var ditt lag. Trodde isåfall det skulle vara spångakillarna eller mosquitoes eller något annat lag som man har bataljat mot mer. Vi har ju aldrig mötts i cupen heller.
Ja vi har haft våra bataljer och ett tag var du nog nummer 1 på min lista om jag skulle göra någon liknande sammanställning som Christality. Men sedan är det ju de här med att alla lag som jag spelat i samma serie som, på något sätt hamnar på min lista över favoritlag, iaf om man som sagt haft någon batalj mot dem. Lag som Helsingborg den här säsongen slår sig inte direkt in på den listan, även om jag iof kan förstå hur de tänker.
Hatlag nummer 1 nu kan väl knappast vara något annat än Glaskulan som slagit ut osss ur cupen, 3 gånger i rad!? Samtidigt ligger de i top på min lista över favoritlag!