Soa, soa... Vas levar canastras ata da compra!!!Pero bueno, ti de iso saberás un bo anaco que para iso es o rei!!!
Aqui hai un claro desfavoritismo polos 2º de grupo. Queremos xogar de locales!!!Buuu!!Dunkler, vas levar nas cachiñas o xoves, :PPPP!!!!Certo, ¿Os play off son a partido único?
Fágome unha pregunta? Onde aparece que en caso de empate a puntos tense en conta o resultado partícular? Ademáis, por qué todos os de V van pola parte baixa do cadro co organizador?. Esta afrenta clama vinganza. Verémonos na final.Por certo posto a facer preguntas, os playoffs van ser todos a partido único?
non oh, non guillotino a ninguén, ti non te preocupes ;). Además vendo os teus partidos, con ese ataque exterior e a miña defensa exterior (nula)E o meu ataque é completamente predecible, só teño anotadores interiores XDD...ou podo dicir isto pra confundir....Ou non...Ou sí?jajaja, pareceme que aínda estu cos efectos colaterales do alcohol.
Aqui hai un claro desfavoritismo polos 2º de grupo. Queremos xogar de locales!!!Buuu!!Dunkler, vas levar nas cachiñas o xoves, :PPPP!!!!Certo, ¿Os play off son a partido único?O do xoves xa se verá, pero non teño intención de poñercho nada sinxelo. :P