Ojdå, vadan detta? Var det för att jag vann uppflyttningsserien säsong 8? Det var väl ditt första år i 2an så det var väl mer överraskande att du gick till final än att jag vann.
Överraskande kanske det var, det säger jag inget om. Och visst är det pga av finalserien säsong 8.
Den svider inte lika mycket som silverbucklan från divison 3 mot Pistonpanters, men nästan. Det stämmer bra, jag var nykomling och nerflyttningstippad av vissa men jag slog ut den solkara favoriten Slamdunkers i semi för att sen ta ledningen i finalserien borta mot dig tämligen bekvämt. Du lyckades iaf vända på steken och vinna på min hemmaplan med minsta möjliga marginal. En buzzerbeater i slutet av förlängning. I 3e matchen skadas min bra C i mitten av första quartern sen var det gardin ner.
Jag skulle vilja åka tillbaka i tiden och titta på formuppdateringen där. Vet inte om du tränade GS eller om min form var i botten men så vitt jag minns var det ingen jätteskillnad. Kommer ihåg att jag tyckte det var jävligt orättvist. Jag satte taktiken i samtliga matcher till skillnad från dig som inte lyckades en enda gång. Sen skadan på nyckelspelare i 3e matchen.
Det tog lång tid att smälta hur en 10p seger borta kan förvandlas till en 2 poäng förlust hemma mot samma lag med bara 2 dagars mellanrum.
Du kom ju tillbaka säsongen efter och då fick jag ställa allt till rätta igen så det är inte så farligt nu.