Idem co meu¡¡¡
Ostia......pois a verdade é q eu estou alucinando un pouco agora mesmo pq estou(ou mais ben,estaba) convencido de que o reto estaba lanzado pola miña parte dende o sabado,e polo tanto estaba agardando a q ti me aceptases.
Agora mesmo entro e leo o BB-mail q me mandaches ao mediodia,leo esta mensaxe e miro q xa tes amigabel concertado.
Como xa digo,estou alucinando pq xa non sei como foi a cousa,xa digo q para min fun eu quen lanzou o reto,pero xa non sei q pensar,e tampouco poño a man no lume por min,non podo asegurar ao100% nada,nin demostar que o q digo é certo.
Pido desculpas por todo isto,se realmente me equivoquei,foi unha cagada ben grande.
De todolos xeitos,unha cousa tamen te teño q dicir q me parece realmente mal pola tua parte:disme na mensaxe q so podes agardar ata hoxe ás 18:30 para concertar o amigabel,pero xusto antes de escribir esta mensaxe,a iso das 20:30 estabas conectado,supoño q seguindo o teu encontro en directo,asi q non é certo de todo q non puideses agardar por min.