Ik ben PatjeBono, student, en speel bij BB in de II.
Vorig seizoen de playoffs gewonnen en hiermee directe promotie afgedwongen. Dit seizoen begon perfect met 11 overwinningen op rij, maar nu zijn we even de draad kwijt en hebben al 5 wedstrijden niet meer gewonnen. Het gaat nog een mooi eind van het seizoen worden, we hopen te kunnen promoveren, maar waarschijnlijk zit dat er niet in dit seizoen.
Verder assisteer ik Rijswijker bij ons Nationale Team en verzorg ik samen met LA-Floppzzy de Nederlandse vertaling van BB.
Ik hoop dat er veel van de nieuwe users blijven, al zie ik het niet zo rooskleurig in. Door de vele problemen zullen de meesten het wel weer meteen opgeven, dus krijgen we weer ladingen botteams over een aantal weken. Het aantal online users is ook drastisch gedaald sinds die problemen, na een grote stijging daarvoor, dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Desondanks is elk nieuw team er eentje!
Bij Hattrick heet ik DHC, mijn team is dramatisch in vorm en ik heb ik dit seizoen een gemiddelde van 1 rode kaart en 1 zware blessure per competitiewedstrijd. Ik speel in een gemiddelde VI. Hier en daar weet ik toch met 9,5 man punten te sprokkelen, maar het kampioenschap zit er dit seizoen niet in, volgend seizoen doen we echter weer een gooi naar de titel

. Hattrick vind ik eigenlijk wat te sloom, vooral de wedstrijdviewer kan niet eens in de buurt komen van BB. Toch is ook Hattrick net als BB een leuk managerspel.
Mvg,
PatjeBono