Skjønner allikevel godt hva du mener med at magien forsvinner, men om det er noe trøst så er mine erfaringer etter en times lek med papegøyetreneren at magefølelsen min har stemt godt så langt og det kommer fortsatt til å være mitt første kriterie for treningsprogram fremover. Jeg er såpass impulsiv at jeg ikke kan planlegge for langt uansett ;P Jeg justerer også treningen ift resultatene hver uke, så tilfeldighetsfaktoren i treningen vil ikke stemme helt iflg papegøyen. I tillegg kommer det noen skader innimellom (::bank i bordet::) og nye spillere som kanskje kan trenes fra draften (::bank i bordet::) som kan føre til at kursen blir korrigert. Men for de med evne til å analysere tall er det en snarvei for å forstå hva som spiller inn på team ratings ihvertfall.
Ja, det er trist. Hattrick som er nevnt er en værsting i så tilfelle. Ble helt uinteressant for meg når alt kom ned til bruk av formler for det ene og det andre, alt av spilleglede forsvant.
Hehe, jeg er også impulsiv og klarer ikke å planlegge for langt. Det stopper meg ikke fra å forsøke. Jeg har satt opp en treningsplan for neste sesong men sannsynligheten for at den blir fulgt er vel heller liten.
Den planen avviker forøvrig ganske stort i fra hva papegøyetreneren foreslår, 9 uker med samme trening er usedvanlig usannsynlig..
Fikk forresten en alvorlig støkk da jeg så hva den beregnet lønnsutgiftene til, hjelpe og trøste.