BuzzerBeater Forums

BB Norge > National Team Speeches

National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
109345.2 in reply to 109345.1
Date: 9/8/2009 4:08:17 AM
Overall Posts Rated:
3838
Da var tiden kommet for nyvalg av U21 manager. Først å fremst vil jeg som norsk bruker takke Borislav for en meget bra jobb med å følge nye lag, og kartlegge spillere. Jeg er ikke så god på excel. Allikevel har jeg tenkt å stille til valg for U21, siden jeg er så heldig å få Borislav med som assistent.

Jeg lover ikke suksess, men jeg er dedikert til oppgaven og skal forsøke å videreføre grunnlaget som U21 og NT har lagt i sesongen som var. Det innebærer:

* En knallhard linje overfor trening av norske talenter. Trenes de ikke er de ikke på laget. Basta!
* Full oppbacking av spillere som trenes etter landslagets ønsker.
* Scouting av hele Norge, også de som flytter utenlands.
* Inntak av unge spillere som trenes etter en god plan i 1 eller 2 posisjoner. Dette for å bygge erfaringen deres raskere og gi en gulrot til dem som strekker seg den lille metern ekstra for å sette Norge på BB kartet.
* Sammen med resten av landslagsstyret få landslagene synlige i forumet.

I tillegg har vi, av alle ting, funnet en gammel avispresse nedstøvet i kjelleren på landslagsarenaen. Denne har vi børstet støv av, laddet med blekk og papir, og jeg er villig til å bruke den. Vi er en liten nasjon, men står vi sammen, tar vare på og rendyrker de talentene vi har, så kan vi glimte til og glimte skarpt. Vi har kanskje ikke diamanter, men vi har bergkrystall og vi har olje. Så la oss smøre steinslipern og la diamanter være diamanter. Vi skal nemlig lage kunst, med dere på laget. Nå skal det rustes opp. Mottoet er klart: Vi bygger for morgendagen!

Last edited by Svett Sleik (U21-Scout Norge) at 9/8/2009 4:09:47 AM

This Post:
00
109345.3 in reply to 109345.2
Date: 9/8/2009 4:21:07 AM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
129129
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Hør hør!