Oletitko sä tuon oman ilmoituksen jälkeen, että nyt mun pitäisi muuttaa pelitaktiikkaa ja katsoa kakkosviisikolla kumpi on parempi? Ilmoitin rehdisti, että ykköset tulee ja asenne on rento. Ihan parhaat ei ollut kentällä sun myyntien takia, mutta eipä siinä säästeltykkään. En oikein ymmärrä mitä sä tuossa siis ehdotit? Pelataan paskoilla ja katotaan coin flipillä kumpi voittaa...vai?
Mun mielestä parasta tässä on se ettet edes yrittänyt voittaa ja silti suostuit vetää kunnot vituiksi kaikille tärkeille pelaajilles. Kuulostaa hyvältä strategialta, varmaan Itäkadulta, Tateilta, Domukselta ja KPP:ltä irtoo huonoilla kunnolla voitot . Tämä tapaus muistuttaa hyvin paljon Obilicin tapausta, silloin Obilic sentään voitti kyseisen ”tärkeän” ottelun, mutta sen jälkeen otti pataa ja pitkään ja tuloksena oli tippuminen SM-koriksesta ja sen myötä motivaation katoaminen, voit tästä laskea yksi yhteen tulevaisuutesi.
Mä tästä lähden juhlimaan Obelixin ja muiden iso perseisten kavereiden kanssa juhannusta