Ik ben het hier echt eens met verschillende reacties!
Snow, ik verbaas me er ook over dat de mensen die het in de chat een goed idee vonden, zich nog niet hebben aangemeld. Ik vind het ook jammer dat deze personen de mening van de nieuwe U21 coach niet "live" willen horen.
Maar ik ben het er ook mee eens, dat je mensen niet kan dwingen. Managers moeten de tijd vinden om zich aan te melden voor dit forum. En daarna om er ook nog eens actief op deel te nemen.
Maar voor de managers die het nog niet geprobeerd hebben, het is de moeite waard! Registreren kost 5 minuten en daarmee krijg je de mening van de nieuwe U21 coach en alle andere leden van het forum, die normaal niet op een afgeschermd forum komen, te horen.
@Hammer, zeker een goed idee! Een afgeschermd gedeelte forum, dat voor iedere speler van dat land is te openen, maar niet voor managers uit andere landen. Uiteraard is dit idee geweldig. Maar bekijk het eens vanuit de ogen van de BB's. En dan vooral de oprichters van BuzzerBeater. Het spel moet onderhouden worden, de salarissen/vergoedingen moeten worden betaald, de servers en ruimtes in een datacenter moeten worden betaald en de eventuele externe programmeurs/network engineers/datacenter medewerkers moeten worden betaald. Ze gaan natuurlijk niet al te veel gratis opties in het spel proppen. Er moeten ook mensen zijn die willen doneren. Die willen er ook wat voor terug krijgen ;)
@Maupster. Uiteraard is het geen 2-deling. Een levend voorbeeld ervan ben ik. Laat me geregeld zien in het Oranje Boven! forum, maar heb ook een extern forum gebouwd, voor de leden die (om wat voor reden dan ook) geen supporter hebben. Ik heb het met iedereen voor, daarom zou ik graag een plek zien waar iedere Nederlander afgesloten van de "buitenwereld" zijn mening kan geven over het U21 Nederland, maar ook uiteraard over NT Nederland! De NT-sectie van het externe forum is nog redelijk leeg, maar ik weet zeker dat er ook Nederlandse managers zijn zonder supporter, die graag hun mening willen geven, al is het alleen maar op een plek waar onze zuiderburen het niet kunnen lezen ;)
Nogmaals, van een 2-deling kunnen we hier niet spreken. Ik kopieer niet voor niets de berichten van kalebam op het externe forum, naar het Oranje Boven! forum. Ik wil heel erg graag verschillende meningen horen. Zodat "normale" managers kunnen leren, maar ook zodat NT/U21 coaches kunnen leren. Niemand is te oud om te leren, zei mijn vader altijd tegen me.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.