El que si que m'esperava era més participació i més tenint en compte que hi ha premi econòmic, considero que una participació del 50% a la jornada1 és un fracàs, i si a la jornada1 estem així, la participació anirà cap avall de mica en mica.
I si fem un cop d'ull a la gent que ha fet la travessa és en gran part gent que ja és supporter i que seguirà sent supporter, i la majoria de casos que no l'han fet es gent que no és supporter, però bueno, suposo que en l'època d'instagram i tik tok és el que hi ha.
Jo m'esperava també més gent, però entenc que és la primera jornada i el primer cop que es fa. Vull ser optimista.
El que sí que si som pocs potser no caldrà tants de premis, i amb el guanyador o 2n en fem prou.
He estat pensant criteris de desempat en cas d'empat final a la travessa i jo faria:
1. Número de travesses enviades: Qui hagi participat a més jornades quedarà per sobre de qui hagi participat en menys.
2. En cas d'empat al primer punt, quedarà per sobre la persona que més plens hagi fet, en cas d'empat es miraria quina persona ha fet més cops 15 encerts i així successivament fins arribar abaix.
Com ho veus Narcís?
Sí, em sembla bé premiar la participació. Genial!
Last edited by narcisv9 at 4/16/2025 11:03:46 AM