Toch laten veel (bijna alle krijg ik het idee als ik op de transfer lijst kijk) managers hun schotblok skill niet boven level 10 trainen, lijkt er dan wel op dat managers dit inderdaad veelal een minder belangrijke skill vinden ook al zou deze invloed hebben op de andere 3.
Ik ben het dan ook eens met de "verscheidene managers in BB" die Arstjitekt noemde. Zelf train ik C's, op 1 positie.
Ik ben één C aan het trainen voor het U21, die heel misschien ook kans maakt op het U21.
Als een soort "proef" ben ik deze speler zo perfect mogelijk gelijkwaardig aan het trainen, als het om de 4 inside skills gaat.
Hij is 20, heeft op 3 van de 4 skills niveau 12 (waaronder SB), en op eentje heeft hij nivea 11.
Mijn andere trainee, een Chinees die 1 jaar ouder is, 7 centimeter korter is en altijd exact dezelfde training heeft gehad, had op dit moment, een seizoen geleden, 6 skillpoints minder op de inside vaardigheden. Dit is geen mega verschil, maar er zijn maar 2 factoren die mee kunnen tellen. de gelijkwaardigheid van de 4 inside skills en de lengte. het is maar 7 centimeter en de Chinees had maximaal 2 niveau's tussen zijn skills, maar dat scheelt op anderhalf seizoen 6 skillpoints.
Je kan dan over deze twee factoren zeggen, "het zijn MAAR 6 skillpoints, maar dit kan precies het verschil maken of het wel of geen U21 speler wordt..
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.