@Kale, die SB vraag was aan beide gericht, in eerste instantie reageerde ik op jou en daarna vroeg ik Rua erbij

. Ik merk bij jullie allebei toch wel een beetje dat we eerst over 3 skills praten en dan daarnaast shot blocking als soort van vergelijkende skill. Stel je hebt een Center met 20 blokken, 2 andere 'inside' skills 20 en de derde 10. Dus zeg maar in plaats van IS,ID,RB - 20 en SB -10 een van de eerste drie op 10. Is zo'n speler bij voorbaat uitgesloten tov de concurrentie die de 60 punten op IS+ID+RB hebben zitten? Ik weet zelf niet of dit mogelijk is, al vind ik de experimenten van bijvoorbeeld Maupster en The Hammer (wie anders

) heel vet om te volgen.
@Ruadri, welke posts op het algemene forum bedoel je dan? Wellicht zie ik ze over het hoofd - er zijn zoveel topics om te volgen, dat ik wel vaker wat mis-. Als ik zo snel terug kijk zie ik 1 topic over het NT en U21 in seizoen 22, gestart door Maupster. Daarin is 1 post te vinden van de U21 coach, en eigenlijk maar 2 posts over een wedstrijd van jou. Wellicht helpt het geven van (korte) voor-/nabeschouwingen bij de 'oranjegevoel' van de community, daarbij hoeft geen tactische informatie prijs gegeven te worden, toch?
Ik denk dat vasthouden aan LI niet eens zo heel verkeerd was, de keren dat we verloren heeft het niet perse daaraan gelegen denk ik al is dat lastig te zeggen. Het lijkt eerder zo te zijn dat we de top C missen, ik zie heel vaak andere C's opgesteld (Karreman vs Maleisië, Mathijsse vs Kroatie, Pastoor vs Paraguay en volgens mij heeft Eden er ook nog wel eens gespeeld). Wat is de reden voor zoveel wijzigingen? Lijken die spelers veel op elkaar en is het de vorm van de dag, en is er al een inside leider klaargestoomd voor volgend seizoen?