Nooh, uus vuos, uudet kujeet..
Cupittelu näyttäs loppuvan ens torstaina, mut ei se mitään.. Tyytyväinen tähän astiseen.
Juu-u, saapa nähä kumpi nousutiketin ensin lunastaa.. Onneksi et sentään neloseen oo enää menos.. ;)
Mä oon saanut draftista PH:n, joten kaiketi pitää olla ihan tyytyväinen... Toki varmaan samalla rahalla oisin voinut kaverin kenties ostaa.. Eka U21-junnu oli heti joukkuees.. Katsastin jotain keskusteluja ja tajusin, että kaverihan on ihan potentiaalinen pelimies, toki viel kysyin varmistuakseni.. Ihan helmi homma itelle tai noh, ois kait sitä voinut koukkuuntua muutenkin... Draftissahan pitää myös olla viimesten sakissa, et on mahkut saada noita helmiä tai pelata nelosessa botteja vastaan.. Riippuuhan toi muutenkin muiden innosta satsata draftiin.
Suosittelisin pitään 5k draftis mut käytä pisteet sit kun vedät rennonkauden ja voin kyllä neuvoo, jos uskallat luottaa.. ;)
Ai nii ja onnistuin mä tämän kauden alussa myymään kaverin 100k:n hintaan ja sain viel treenattavan, et kyllähän mä taidan kuitenkin vähintään + - 0 tilanteessa olla... ;)