Heren, ik heb het idee dat hier een misverstand ontstaan is of dat snowflake nog niet helemaal door heeft hoe de training werkt. Dus kalm aan s.v.p.
Snowflake schreef in één bericht:
je kan de center ook op PF laten spelen en dan 2 posities trainen
Center en PF trainen ongeveer dezelfde skills dus als je omhoog zit kun je het nog even omgooien
Heeft mij wel een aantal keren gered....
Bv ik heb 3 centers die alle 3 erg fanatiek van de Ps maken zijn
Als ie dan in de eerste wedstrijd maar 28 min maakt kom ik er dus 20 tekort
Die hij dan in Game 2 als PF kan krijgen zodat ik mijn andere Centers niet tekort doe
Hierin word zeer sterk de
suggestie gegeven door snowflake108 dat hij regelmatig zijn spelers op 2 posities (PF/C) traint, dat wil zeggen minimaal 48 minuten op de PF en/of C positie. Vervolgens geef ik en 3pointking aan dat mocht hij willen dat zijn talenten de U21 halen hij deze zoveel mogelijk op 1 positie dient te trainen, dat houd in dat de trainee 48 minuten dient te maken op de C positie. In het laatste bericht geeft hij echter aan dat dit maar incidenteel gebeurt.
Kortom dit misverstand is naar alle waarschijnlijkheid ontstaan door een voorbeeld waarin snowflake zijn eigen team gebruikt, en de indruk wekt dat hij dat regelmatig doet. Iets wat ik oppikte, vervolgens werd er geen helderheid gegeven en probeerde 3pk dit alsnog te verkrijgen. Helaas moest dit gebeuren met niet erg vriendelijke bewoordingen. En ik zou dan ook willen vragen persoonlijke aanvallen achter wege te laten, anders moet ik de GM pet opzetten.
Mocht ik toch nog de situatie verkeerd geïnterpreteerd hebben, laat het dan asjeblieft in duidelijke bewoordingen weten, zonder randzaken erbij te betrekken want dan raakt de helderheid helemaal zoek.