Kolme pelipaikkaa viidestä kyllä taitaa mennä aika kirkkaasti teille:
- Ukrainan MJ mies: tuollaista 22.5 arvosanaa ei meillä kyllä ole näkynyt ja juuri päätaidoistahan nuo arvosanatkin koostuu
- Hong Kongin mies: jos tulee parempaan pelikuntoon, on siellä sellainen sentteri ettei meillä ole yhtään vastaavaa
- Grekelä: koska meidän miehistä Parkkamäki ja Vatanen ei ole MJssä ja Grekelä on, voi jokainen vetää omat johtopäätökset....
Seuraavat neljä kaveria ainakin siirtohintojen perusteella ovat hivenen kevyempiä mutta sopivia vaihtomiehiä.
Oma veikkaus on että todella tiukkoja pelejä tulee.....
Se on kyllä totta, että Ukrainalaista parempaa kyseisellä pelipaikalla on vaikea löytää. Tosin hiukan kyllä kärjistit, kun kaivoit tuon yhden "jytky" pelin 22,5 arvosanan. Kuitenkin muuten mennään vaan 19-20.
Hong Kongin miehen taidoista ei ole kyllä mitään käsitystä, koska mies on ollut ala-arvoisessa kunnossa koko Kaaos uransa. Positiivisia näyttöjä on ollut, mutta miten pärjää sun kovassa sisäprässissä jää nähtäväksi.
Niilo on Niilo, ja voikin pelata millä pelipaikalla tahansa. Siksi haluaisinkin tietää, että keneen vertasit kun sanoit, että voittaa matchuppinsa?
Muut mun pelaajat, niin kuin mainitsit, ovat enempi ja vähempi roolipelaajia. Onrubia nostaa palkkaansa eniten kauden jälkeen. LIekö yli 100% :sti. Ongelma vaan on siinä, että nämä mun roolimiehet ei oikein istu sinun pelitapaasi. No katsotaan mitä keksitään.
Mulla on minuutit tältä viikolta aika lailla paremmin kun sulla, joten siinä yksi kysymys. Lähdetkö höntyilemään pelikuntotreenin voimin vai rentoillen ilman riskiä pahoista ylipeluutuksista.