Fin seger. Såg väldigt jämnt ut på förhand med liten fördel Glaskulan pga Game Shape. Och precis som Joke säger så va det nog det som fällde avgörandet också.
Denna veckan fick jag till 4 av 5 starters med proficient mot 2 av 5 i cupfinalen + en viktig backup. Så dags klara av bra game shape efter finalen. Frågan är om jag inte vunnit finalen om jag lyckats få till detta inför gårdagens match ...
Fin seger. Såg väldigt jämnt ut på förhand med liten fördel Glaskulan pga Game Shape. Och precis som Joke säger så va det nog det som fällde avgörandet också.
Ingen va jättesugen på BBB verkar det som, med tanke på att ingen körde "rent-a-star".
Jag kollade på inköp. Men ärligen såg jag ingen som prestera bättre betyg än de jag redan hade i laget. 250k i lön med dålig game shape presterar inte bättre. Men visst ville jag gärna köpa in ett inside monster istället för Celain med respectable game shape. Ville verkligen vinna matchen. Dock inte för att kvala in till B3 utan enbart för att få titeln eftersom jag ändå inte har ett lag som är möjligt att uppgradera för att konkurrera med i B3 till nästa säsong.